Hrdina nebo psanec
Autoři
Parametry
Více o knize
Některé značky jsou tak mimořádné, že vyrostou až do nadživotní velikosti a stanou se symbolem celých lidských společenství, obdivovaným po celém světě. Ale i přes veškeré snahy se jen málo firmám povede vytvořit něco, co se k podobné ikonické identitě značky blíží. Pochopení a využití archetypálního smyslu – tedy nalezení duše značky a její vyjádření způsobem, který se dotýká univerzálních pocitů a instinktů – jsou hlavními předpoklady efektivního marketingu v dnešním vysoce konkurenčním a složitém světě. Když tyto hluboké psychologické principy pochopíme a využijeme, můžeme dát značkám nejen význam, ale také získat vyšší podíl na trhu a zvýšit hodnotu firmy. Kniha Hrdina nebo psanec nabízí jasně strukturovaný systém, který mohou využít všichni profesionálové z oblasti obchodu a marketingu. Dozvíte se: •jak vnímat hlubší smysl, který se skrývá ve vaší branži, •jak si jej „přisvojit“ pro svou značku, •jak ohodnotit konkurenci z pohledu archetypů, •jak se hlouběji spojit se svými zákazníky, •jak vyprávět příběh své značky způsobem, jenž zaznívá v nejoblíbenějších příbězích z celého světa. Fascinující závěr knihy spojuje veškeré poznatky dohromady a podněcuje k diskusi o tom, jak může hlubší smysl samotného odvětví napomoci získat jedinečnou a poutavou identitu značky. Kniha, kterou právě držíte v ruce, je o hlubokých příbězích, které jsou po tisíce let schopny pomáhat lidským bytostem v pochopení světa okolo nás a zároveň jsou schopny – při správné aplikaci – pomoci budovat a řídit značky nesoucí význam. Protože pouze smysluplné značky jsou skutečné.
Skladem máme celkem knihy Hrdina nebo psanec (2012).
Nákup knihy
Hrdina nebo psanec, Margaret Mark, Carol S. Pearson
- Jazyk
- Rok vydání
- 2012
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 2 225 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Hrdina nebo psanec
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Margaret Mark, Carol S. Pearson
- Vydavatel
- BizBooks
- Rok vydání
- 2012
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 802650027x
- ISBN13
- 9788026500278
- Kategorie
- Podnikání a ekonomie, Motivace a seberozvoj
- Hodnocení
- 4 z 5
- Anotace
- Některé značky jsou tak mimořádné, že vyrostou až do nadživotní velikosti a stanou se symbolem celých lidských společenství, obdivovaným po celém světě. Ale i přes veškeré snahy se jen málo firmám povede vytvořit něco, co se k podobné ikonické identitě značky blíží. Pochopení a využití archetypálního smyslu – tedy nalezení duše značky a její vyjádření způsobem, který se dotýká univerzálních pocitů a instinktů – jsou hlavními předpoklady efektivního marketingu v dnešním vysoce konkurenčním a složitém světě. Když tyto hluboké psychologické principy pochopíme a využijeme, můžeme dát značkám nejen význam, ale také získat vyšší podíl na trhu a zvýšit hodnotu firmy. Kniha Hrdina nebo psanec nabízí jasně strukturovaný systém, který mohou využít všichni profesionálové z oblasti obchodu a marketingu. Dozvíte se: •jak vnímat hlubší smysl, který se skrývá ve vaší branži, •jak si jej „přisvojit“ pro svou značku, •jak ohodnotit konkurenci z pohledu archetypů, •jak se hlouběji spojit se svými zákazníky, •jak vyprávět příběh své značky způsobem, jenž zaznívá v nejoblíbenějších příbězích z celého světa. Fascinující závěr knihy spojuje veškeré poznatky dohromady a podněcuje k diskusi o tom, jak může hlubší smysl samotného odvětví napomoci získat jedinečnou a poutavou identitu značky. Kniha, kterou právě držíte v ruce, je o hlubokých příbězích, které jsou po tisíce let schopny pomáhat lidským bytostem v pochopení světa okolo nás a zároveň jsou schopny – při správné aplikaci – pomoci budovat a řídit značky nesoucí význam. Protože pouze smysluplné značky jsou skutečné.