Přes Balíkovnu doručujeme za 49 Kč

Knihobot

Velký slovník marketingových komunikací

Autoři

Hodnocení knihy
5.0

Více o knize

Velký slovník marketingových komunikací poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů používaných v oblasti marketingových komunikací, a to nejen jejich základních forem (reklama, podpora prodeje, direct marketing, public relations, osobní prodej), ale také základních pojmů v oblasti marketingu, výstav a veletrhů, psychologie spotřebitele a nových forem marketingových komunikací. Zejména uvedení pojmů spadajících do oblasti nových forem marketingových komunikací je výrazným přínosem slovníku, neboť tyto pojmy často nebyly v jiné odborné literatuře dosud definovány. Velký slovník marketingových komunikací je přehledným, komplexním shrnutím pojmů a odborných výrazů z oblasti marketingových komunikací a souvisejících oborů. Je určený pracovníkům v oblasti marketingu, marketingových komunikací, studentům středních a vysokých škol. Autory Velkého slovníku marketingových komunikací jsou odborníci v jednotlivých oblastech, akademičtí pracovníci a odborníci z praxe.

Parametry

ISBN
9788024743547
Nakladatelství
Grada

Kategorie

Vydání

Stav

Nákup knihy

Dostupnost
Skladem
Cena
76 Kč

Doručení

 

Platební metody

202120222023

Skladem máme celkem knihy Velký slovník marketingových komunikací (2012).