Parametry
Více o knize
DOBRÉMU GRAFIKOVI, WEBOVÉMU NÁVRHÁŘI, SAZEČI ANI TŘEBA ARCHITEKTOVI nestačí pouze rutinně znát potřebný pracovní postup nebo aplikaci. Potřebuje znát a v praxi zohlednit poznatky z psychologie, marketingu a příbuzných oborů, aby získal odpovědi na základní otázky: Jak budou lidé můj návrh vnímat? Všimnou si ho vůbec? Co upoutá jejich pozornost nejdřív, co si z něj zapamatují? Jak ovlivní jejich rozhodování? Publikace zkušené psycholožky zaměřené na průmyslový design uspokojivě zodpovídá a na praktických příkladech ilustruje tyto a mnohé další otázky. Na minimu prostoru dostanete přesně ty praktické rady, které ke své práci potřebujete. S KNIHOU SE DOZVÍTE NAPŘÍKLAD: * Jakými způsoby snadno motivovat příjemce * Které barvy není dobré v různých kulturách kombinovat * Proč je pozornost selektivní a jak lidé filtrují informace * Jaká je optimální délka řádku a řez písma pro daný materiál * Jak fungují mentální modely, které ovlivňují vnímání * Jaká pravidla a vztahy lidé očekávají při online interakci * Co je při rozhodování důležitější než prostá fakta * Jak snížit riziko vzniku chyb při používání produktu
Nákup knihy
100 věcí, které by měl každý designér vědět o lidech, Susan Weinschenk
- Jazyk
- Rok vydání
- 2012
- product-detail.submit-box.info.binding
- (měkká)
Doručení
Platební metody
Navrhnout úpravu
- Titul
- 100 věcí, které by měl každý designér vědět o lidech
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Susan Weinschenk
- Vydavatel
- Computer Press
- Rok vydání
- 2012
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8025136493
- ISBN13
- 9788025136492
- Kategorie
- Design, Počítače, IT, programování, Psychologie, Marketing a PR
- Anotace
- DOBRÉMU GRAFIKOVI, WEBOVÉMU NÁVRHÁŘI, SAZEČI ANI TŘEBA ARCHITEKTOVI nestačí pouze rutinně znát potřebný pracovní postup nebo aplikaci. Potřebuje znát a v praxi zohlednit poznatky z psychologie, marketingu a příbuzných oborů, aby získal odpovědi na základní otázky: Jak budou lidé můj návrh vnímat? Všimnou si ho vůbec? Co upoutá jejich pozornost nejdřív, co si z něj zapamatují? Jak ovlivní jejich rozhodování? Publikace zkušené psycholožky zaměřené na průmyslový design uspokojivě zodpovídá a na praktických příkladech ilustruje tyto a mnohé další otázky. Na minimu prostoru dostanete přesně ty praktické rady, které ke své práci potřebujete. S KNIHOU SE DOZVÍTE NAPŘÍKLAD: * Jakými způsoby snadno motivovat příjemce * Které barvy není dobré v různých kulturách kombinovat * Proč je pozornost selektivní a jak lidé filtrují informace * Jaká je optimální délka řádku a řez písma pro daný materiál * Jak fungují mentální modely, které ovlivňují vnímání * Jaká pravidla a vztahy lidé očekávají při online interakci * Co je při rozhodování důležitější než prostá fakta * Jak snížit riziko vzniku chyb při používání produktu