Metody pedagogického výzkumu: Základy kvantitativního výzkumu
Autoři
Parametry
Více o knize
Publikace Metody pedagogického výzkumu přináší základy kvantitativně orientovaného výzkumu v pedagogice. Objasňuje podstatu klasického pedagogického výzkumu a analyzuje jeho základní fáze. Pozornost věnuje informačním zdrojům pedagogického výzkumu a předkládá výhody i nevýhody kvantitativního přístupu. Věnuje se otázkám měření v pedagogickém výzkumu. Renomovaný český autor, prof. PhDr. Miroslav Chráska, CSc., zde vysvětluje mimo jiné podstatu měření, úrovně měření a diskutuje vlastnosti dobrého měření. Popisuje základní metody zpracování výsledků měření a věnuje se nejčastěji používaným metodám sběru dat v pedagogickém výzkumu. Zaměřuje se nejen na běžně používané metody, ale také na metody v pedagogickém výzkumu méně časté (sémantický diferenciál, Q-metodologie, faktorová analýza, shluková analýza). Kniha je určena zejména studentům pedagogických oborů a pedagogům. (základy kvantitativního výzkumu)
Jazyk
Nákup knihy
Metody pedagogického výzkumu: Základy kvantitativního výzkumu, Miroslav Chráska
- Jazyk
- Rok vydání
- 2010
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 249 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Metody pedagogického výzkumu: Základy kvantitativního výzkumu
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Miroslav Chráska
- Vydavatel
- Grada
- Rok vydání
- 2010
- Počet stran
- 0
- ISBN10
- 8024713691
- ISBN13
- 9788024713694
- Kolekce
- Pedagogika
- Kategorie
- Pedagogika
- Hodnocení
- 4,35 z 5
- Anotace
- Publikace Metody pedagogického výzkumu přináší základy kvantitativně orientovaného výzkumu v pedagogice. Objasňuje podstatu klasického pedagogického výzkumu a analyzuje jeho základní fáze. Pozornost věnuje informačním zdrojům pedagogického výzkumu a předkládá výhody i nevýhody kvantitativního přístupu. Věnuje se otázkám měření v pedagogickém výzkumu. Renomovaný český autor, prof. PhDr. Miroslav Chráska, CSc., zde vysvětluje mimo jiné podstatu měření, úrovně měření a diskutuje vlastnosti dobrého měření. Popisuje základní metody zpracování výsledků měření a věnuje se nejčastěji používaným metodám sběru dat v pedagogickém výzkumu. Zaměřuje se nejen na běžně používané metody, ale také na metody v pedagogickém výzkumu méně časté (sémantický diferenciál, Q-metodologie, faktorová analýza, shluková analýza). Kniha je určena zejména studentům pedagogických oborů a pedagogům. (základy kvantitativního výzkumu)