Knihobot

Teorie a metody politického marketingu

Hodnocení knihy

5,0(1)Ohodnotit

Více o knize

První ucelená publikace poskytující vyčerpávající přehled o nejrelevantnějších konceptech politického marketingu. Čtenář se ve třech tematických blocích seznamuje s teoretickými a metodologickými základy disciplíny, s praktickými aspekty přítomnosti marketingu v politice a s problematikou politické komunikace. Publikace na konkrétních příkladech z reálného prostředí politických kampaní (mj. z prostředí České republiky) ukazuje, že „praktický" politický marketing a jeho akademická reflexe nejsou na sobě nezávislé disciplíny, ale že existují v symbiotickém vztahu. Své si tedy v knize najdou jak studenti politického marketingu, tak odborníci, kteří jsou s praktickou stránkou disciplíny v každodenním kontaktu.

Nákup knihy

Teorie a metody politického marketingu, Roman Chytilek, Otto Eibl, Anna Matušková

Jazyk
Rok vydání
2012
product-detail.submit-box.info.binding
(měkká),
Stav knihy
Velmi dobrá
Cena
259 Kč

Doručení

  •  

Platební metody

5,0
Výborná
1 Hodnocení

Tady nám chybí tvá recenze.