Kupuješ přesně tu knihu, která je na fotce
Více o knize
Světoznámý autor mnoha knih a úspěšný konzultant řady světových firem přibližuje nejzávažnější a nejobvyklejší chyby a omyly, které se v marketingové praxi běžně vyskytují. Od popisu nepříznivé situace postupuje k takovým doporučením, aby mohl být firemní marketing skutečným motorem úspěšného podnikání. Jako marketingový profesionál budete úspěšnější, budete-li sestavovat účinnější marketingové plány, odkrývat nové tržní příležitosti a vytvářet ziskové vztahy se zákazníky.
Skladem máme celkem knihy 10 smrtelných marketingových hříchů : jak je rozpoznat a nespáchat (2005).
Nákup knihy
10 smrtelných marketingových hříchů : jak je rozpoznat a nespáchat, Philip Kotler
- Jazyk
- Rok vydání
- 2005
- product-detail.submit-box.info.binding
- (pevná),
- Stav knihy
- Velmi dobrá
- Cena
- 59 Kč
Doručení
Platební metody
Tady nám chybí tvá recenze.


