Knihobot

Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali

Hodnocení knihy

4,0(321)Ohodnotit

Více o knize

Muž, jenž je považován za marketingového génia, někdejší šéf marketingu firmy Coca-Cola, který během pěti let dokázal zvýšit její tržní hodnotu z 56 na neuvěřitelných 193 mld. dolarů, jak jej již známe i jak jsme jej dosud neznali. Inspirující. Útočný, zábavný, přesvědčivý. Tvrdě pragmatický a přímočaře orientovaný na výsledky.

Skladem máme celkem knihy Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali (2005).

Nákup knihy

Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali, Sergio Zyman

Jazyk
Rok vydání
2005,
Stav knihy
Dobrá
Cena
59 Kč

Doručení

  •  

Platební metody

4,0
Velmi dobrá
321 Hodnocení

Tady nám chybí tvá recenze.