Dlouhý chvost : proč budoucnost byznysu spočívá v dlouhodobých prodejích a větší pestrosti nabídky
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Dlouhý chvost Proč budoucnost byznysu spočívá v dlouhodobých prodejích a větší pestrosti nabídky Kniha Dlouhý chvost upozorňuje na změnu ekonomiky a kultury, za kterou stojí internet. Ten totiž, podle autorových slov, přesunuje zájem od masových produktů (hitů) s vysokým prodejem k okrajovým produktům určeným pro menšinu. Klasický prodej využívá takzvaný Paretův princip, podle kterého je 80 % obratu tvořeno 20 % výrobků, proto omezuje svoje skladové zásoby pouze na tyto masově žádané produkty. Internet ovšem dovoluje s nepatrnými náklady vystavit (zobrazit na webu) i položky, o které je sice jen minimální zájem, ale které se přesto prodávají. V této knize se blíže dozvíte: * jaké pravidlo se pomalu začíná prosazovat místo Paretova principu, * proč se vyplatí nabízet daleko větší počet produktů, než nabízí klasický prodej, * co je potřeba pro to, aby zákazník našel vždy to, co hledá, i to, * jak prodávat tam, kde „prodej“ nefunguje. Navíc vás tato kniha seznámí s mnoha příklady z různých oblastí.
Skladem máme celkem knihy Dlouhý chvost : proč budoucnost byznysu spočívá v dlouhodobých prodejích a větší pestrosti nabídky (2010).
Nákup knihy
Dlouhý chvost : proč budoucnost byznysu spočívá v dlouhodobých prodejích a větší pestrosti nabídky, Chris Anderson
- Jazyk
- Rok vydání
- 2010
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 83 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Dlouhý chvost : proč budoucnost byznysu spočívá v dlouhodobých prodejích a větší pestrosti nabídky
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Chris Anderson
- Vydavatel
- Computer Press
- Rok vydání
- 2010
- ISBN10
- 8025125076
- ISBN13
- 9788025125076
- Kategorie
- Podnikání a ekonomie
- Hodnocení
- 4,2 z 5
- Anotace
- Dlouhý chvost Proč budoucnost byznysu spočívá v dlouhodobých prodejích a větší pestrosti nabídky Kniha Dlouhý chvost upozorňuje na změnu ekonomiky a kultury, za kterou stojí internet. Ten totiž, podle autorových slov, přesunuje zájem od masových produktů (hitů) s vysokým prodejem k okrajovým produktům určeným pro menšinu. Klasický prodej využívá takzvaný Paretův princip, podle kterého je 80 % obratu tvořeno 20 % výrobků, proto omezuje svoje skladové zásoby pouze na tyto masově žádané produkty. Internet ovšem dovoluje s nepatrnými náklady vystavit (zobrazit na webu) i položky, o které je sice jen minimální zájem, ale které se přesto prodávají. V této knize se blíže dozvíte: * jaké pravidlo se pomalu začíná prosazovat místo Paretova principu, * proč se vyplatí nabízet daleko větší počet produktů, než nabízí klasický prodej, * co je potřeba pro to, aby zákazník našel vždy to, co hledá, i to, * jak prodávat tam, kde „prodej“ nefunguje. Navíc vás tato kniha seznámí s mnoha příklady z různých oblastí.