Knihobot

Chris Anderson

    Chris Anderson je redaktorem časopisu Wired, kde se věnuje transformaci světa prostřednictvím moci, talentu či morálního příkladu. Ve své práci zkoumá, jak se mění svět, a inspiruje čtenáře k zamyšlení nad budoucností. Jeho analýzy a postřehy jsou klíčové pro pochopení současných trendů.

    Chris Anderson
    Dlouhý chvost : proč budoucnost byznysu spočívá v dlouhodobých prodejích a větší pestrosti nabídky
    Přednášejte jako na TEDu
    Hra čísel: Co skutečně rozhoduje ve fotbale
    Táta geek
    • Táta geek

      Úžasné geekovské projekty a aktivity pro tatínky s dětmi

      4,3(4)Ohodnotit

      Geekové jsou novodobou kategorií dospělých, jejichž poznávacím znamením je dětství u počítače, Dračího doupěte, případně v kroužku programování. Jsou zběhlejší v technice než kterákoliv generace před nimi a své inovace neváhají aplikovat na všechny aspekty života. Díky neodolatelné osobnosti se i geekové stávají dříve či později táty a tady přichází chvíle pro evoluci nového druhu – táty geeka. Tito tátové nepodceňují děti a hledají nové, neotřelé způsoby, jak se s nimi podělit o lásku k vědě a technice, jak v nich zažehnout plamen vášně k učení a objevování. A zejména, jak se také dobře pobavit. Knížka Táta geek je plná nekončící zábavy a futuristických lahůdek, od stolních her přes roboty až po elektronické hračičky a pomáhá každému geekovskému tátovi probudit malého kluka, který v něm stále dřímá.

      Táta geek
    • Tato publikace je brilantní analýzou krásné hry jménem fotbal, analýzou bořící zažité mýty, dogmata a praktiky. V žádném případě však nejde o nudná statistická data, naopak - autor na základě dlouholetého zkoumání odhaluje pravé příčiny fotbalového úspěchu. Bez nadsázky jde o "povinnou četbu" pro trenéry, hráče, fanoušky i sázkaře.

      Hra čísel: Co skutečně rozhoduje ve fotbale
    • Přednášejte jako na TEDu

      Oficiální průvodce veřejným vystupováním od kurátora konference TED

      4,0(178)Ohodnotit

      Chris Anderson, hlavní tvůrce TED konferencí, ukazuje sílu mluveného slova prostřednictvím osmnáctiminutových TED Talks, které inspirují miliony lidí po celém světě. Tyto přednášky dokážou změnit postoje a motivovat k činům, přičemž důkazem je, že mluvená řeč může být silnější než psaný text, pokud je pečlivě promyšlená a bravurně pronesená. Anderson se rozhodl proměnit posluchače v rétory a do své knihy zahrnul zkušenosti z čtrnáctileté praxe, během níž připravoval vystoupení známých osobností jako Bill Clinton, Bono či Kenneth Robinson. Naučil se, jak efektivně uchopit téma, pracovat s pozorností diváků a vystavět pointu. Elizabeth Gilbertová, spisovatelka a řečnice na TEDu, mu vzdává hold jako expertovi na veřejný projev. V této stručné, ale hutné knize odhaluje pět klíčových technik úspěšného řečníka: spojení s publikem, vyprávění příběhu, objasnění myšlenky, přesvědčení o její síle a odhalení pointy. Dále varuje před běžnými chybami a odpovídá na praktické otázky, jako co si obléct nebo jak se zbavit nervozity. Mottem TED konference je „Myšlenky, které stojí zato šířit“. Andersonův průvodce vám ukáže, jak šířit ty vlastní.

      Přednášejte jako na TEDu
    • Dlouhý chvost Proč budoucnost byznysu spočívá v dlouhodobých prodejích a větší pestrosti nabídky Kniha Dlouhý chvost upozorňuje na změnu ekonomiky a kultury, za kterou stojí internet. Ten totiž, podle autorových slov, přesunuje zájem od masových produktů (hitů) s vysokým prodejem k okrajovým produktům určeným pro menšinu. Klasický prodej využívá takzvaný Paretův princip, podle kterého je 80 % obratu tvořeno 20 % výrobků, proto omezuje svoje skladové zásoby pouze na tyto masově žádané produkty. Internet ovšem dovoluje s nepatrnými náklady vystavit (zobrazit na webu) i položky, o které je sice jen minimální zájem, ale které se přesto prodávají. V této knize se blíže dozvíte: * jaké pravidlo se pomalu začíná prosazovat místo Paretova principu, * proč se vyplatí nabízet daleko větší počet produktů, než nabízí klasický prodej, * co je potřeba pro to, aby zákazník našel vždy to, co hledá, i to, * jak prodávat tam, kde „prodej“ nefunguje. Navíc vás tato kniha seznámí s mnoha příklady z různých oblastí.

      Dlouhý chvost : proč budoucnost byznysu spočívá v dlouhodobých prodejích a větší pestrosti nabídky