Intuitivní reklama
Autoři
Více o knize
niha obsahuje celkem třicet kapitol (kromě úvodu a závěru), každá z nich nese určitou myšlenku a snaží se ji vysvětlit. Na začátku kapitoly je vždy citát vztahující se k tématu a na konci zase trojice hlavních doporučení. Pokud se někomu nechce číst knihu celou, může se zaměřit na tyto body a v rychlosti (i když to samozřejmě těžko nahradí plnohodnotné přečtení) načerpat aspoň část toho, o čem se píše. Jednotlivé kapitoly procházejí prakticky vším, co člověka může v souvislosti s reklamou napadnout – od historie reklamy, přes záležitosti značek, reklamu v tisku či rozhlasu nebo na Internetu, až po základní doporučení, jak reklama vypadat rozhodně nemá.
Vydání
Stav
- Jako nová57 Kč
- Dobrá54 Kč
- PoškozenáVyprodáno
Nákup knihy
- Dostupnost
- Skladem
- Cena
- 54 Kč
Doručení
Platební metody
202120222023
Skladem máme celkem knihy Intuitivní reklama (2006).