Vánoce stíháte! Vyzvedněte v Praze i 23. 12.

Knihobot

Intuitivní reklama

Autoři

Více o knize

niha obsahuje celkem třicet kapitol (kromě úvodu a závěru), každá z nich nese určitou myšlenku a snaží se ji vysvětlit. Na začátku kapitoly je vždy citát vztahující se k tématu a na konci zase trojice hlavních doporučení. Pokud se někomu nechce číst knihu celou, může se zaměřit na tyto body a v rychlosti (i když to samozřejmě těžko nahradí plnohodnotné přečtení) načerpat aspoň část toho, o čem se píše. Jednotlivé kapitoly procházejí prakticky vším, co člověka může v souvislosti s reklamou napadnout – od historie reklamy, přes záležitosti značek, reklamu v tisku či rozhlasu nebo na Internetu, až po základní doporučení, jak reklama vypadat rozhodně nemá.

Parametry

ISBN
9788072611393
Nakladatelství
Management Press

Kategorie

Vydání

2006

Stav

Nákup knihy

Dostupnost
Skladem
Cena
54 Kč

Doručení

 

Platební metody

202120222023

Skladem máme celkem knihy Intuitivní reklama (2006).