Více o knize
Nové vydání knihy Ivana Bureše a Pavla Řehulky 10 zlatých pravidel péče o zákazníka aneb CRM v digitálním věku je stejně jako vydání předchozí volným pokračováním veleúspěšného Burešova bestselleru 10 zlatých pravidel prodeje. Autoři v nové knize přenášejí těžiště své pozornosti na podmínky vytváření a dlouhodobého udržování dobrých vztahů se zákazníky. Jsou totiž přesvědčeni, že i v době mocných, počítačem integrovaných marketingových nástrojů o našem obchodním úspěchu rozhoduje – spolu s novým důrazem na pojetí produktu jako komplexu služeb – především vnímavý lidský přístup a „investice“ do budování vztahů a komunikace se zákazníky, že – obrazně řečeno – i v „digitálním“ věku musí někdo „prošlapat podrážky“ a že naším nejlepším obchodním zástupcem bude nadšený zákazník, jemuž poskytneme neobyčejnou nákupní zkušenost, kterou si prostě nedokáže nechat pro sebe...
Skladem máme celkem knihy 10 zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku (2001).
Nákup knihy
10 zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku, Ivan Bureš, Pavel Řehulka
- Jazyk
- Rok vydání
- 2001
- product-detail.submit-box.info.binding
- (měkká),
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 59 Kč
Doručení
Platební metody
Nikdo zatím neohodnotil.