Knihobot

Ivan Bureš

    Proměny
    10 zlatých pravidel pravidel prodeje
    10 zlatých pravidel prodeje : prodávat je snazší než dávat
    Marketing pro firmu v krizi
    Marketingově řízená firma : filozofie, organizace, strategie
    Jedeme na veletrh ! 100 tipů jak efektivně využít účasti na výstavách a veletrzích
    • Praktický průvodce, který vás formou 100 tipů povede od prvotní myšlenky účasti na veletrhu až k její úspěšné realizaci tak, aby její informační, kontaktní a následně i obchodní výtěžnost byla co nejvyšší a aby vám tak účast na veletrhu poskytla co nejvyšší návratnost vložených finančních i pracovních investic, zkrátka aby nebyla "martyriem", ale radostí z komunikace.

      Jedeme na veletrh ! 100 tipů jak efektivně využít účasti na výstavách a veletrzích
    • 4. vydání klasické knihy úspěšného autora a známého a vyhledávaného marketingového poradce je obohaceno o výběr nejmodernějších poznatků z oblasti chování a ovlivňování zákazníka - uvádí čtenáře do zákonitostí fungování lidského podvědomí a motivace nákupních rozhodnutí. Základní principy efektivního prodeje Ivan Bureš ilustruje na příkladech z vlastní prodejní a marketingové praxe v Severní Americe i v Evropě.

      10 zlatých pravidel prodeje : prodávat je snazší než dávat
    • 10 zlatých pravidel pravidel prodeje

      • 126 stránek
      • 5 hodin čtení
      4,0(4)Ohodnotit

      Jedná se o vydání klasické knihy úspěšného autora a známého a vyhledávaného marketingového poradce, které je obohaceno o výběr nejmodernějších poznatků z oblasti chování a ovlivňování zákazníka - uvádí čtenáře do zákonitostí fungování lidského podvědomí a motivace nákupníchrozhodnutí. Základní principy efektivního prodeje Ivan Bureš ilustruje na příkladech z vlastní prodejní a marketingové praxe v Severní Americe i v Evropě.

      10 zlatých pravidel pravidel prodeje
    • Proměny (jsou shrnuty do 15 knih) se staly jedním z nejvlivnějších antických spisů a teprve v době osvícenství se rozvíjejí do českých básní. Krátké příběhy, eposy řeckých dějin ve zkrácené formě (chronologické vyprávění), v nichž se autor snaží hledat společné téma proměny.Často se jedná o přeměnu nymfy v přírodninu, člověka v přírodninu apod. Veršovaný text je psaný formou hexametru. Často se v textu vyskytuje přímá řeč. Bohyně zahoří hněvem a na strmém vrcholku Kynthu takto k oběma zrozencům svým se promlouvat jala: „O mně, vaší matce, tak pyšné, že dala vám život, o mně, jež z bohyň žádné krom Júnóny ustoupit nechci, šíří se pochyby, zda jsem bohyní, s oltářů budu vyhnána po věky ctěných, když vy mi nepřispějete. To však není jen jediná urážka: rouhavou řečí zvětšila Niobé mrzký svůj čin a stavěla drze nad vás potomky své, a mne – ať na ni to padne! – bezdětnou zvala, ta hříšná, v níž otcův jazyk se ozval!“

      Proměny
    • Umění milovat je série tří knih, jejichž autorem je Ovidius. První kniha se skládá z rad mužům, jak si lásku dotyčné získat. Druhá radí, jak si ji nejlépe udržet. Třetí se skládá z podobných rad ženám (rady ženám napsal až o něco později, prý „aby to nebylo ženám líto“).Básník tvrdí, že láska je „zákeřná a extrémně nakažlivá nemoc“. Lék na ni dává v části „Jak léčiti lásku“. Publius Ovidius Naso vychází z antické mytologie, a proto se v knize objevují jména jako Venuše, Meneláos, Helena, Daidalos, Ariadna atd.

      Umění milovati
    • Verbální komunikace byla, je i bude nejefektivnějším nástrojem vytváření mezilidských vztahů. Pokud si nerozumíte s lidmi, nemůžete vybudovat ani výkonný pracovní tým, ani vás nepřijme komunita, v níž žijete. Nová kniha I. Bureše (a Vlasty Lopuchovské) z populární ediční řady \"Zlatá pravidla...\" se věnuje zákonitostem, pravidlům a technikám verbální komunikace a jejich aplikaci opět demonstruje na desítkách praktických příkladů.

      10 zlatých pravidel překonávání nejčastějších komunikačních bariér