Knihobot

Ivan Bureš

    Proměny
    10 zlatých pravidel pravidel prodeje
    10 zlatých pravidel prodeje : prodávat je snazší než dávat
    Marketing pro firmu v krizi
    Marketingově řízená firma : filozofie, organizace, strategie
    Jedeme na veletrh ! 100 tipů jak efektivně využít účasti na výstavách a veletrzích
    • 2007

      Verbální komunikace byla, je i bude nejefektivnějším nástrojem vytváření mezilidských vztahů. Pokud si nerozumíte s lidmi, nemůžete vybudovat ani výkonný pracovní tým, ani vás nepřijme komunita, v níž žijete. Nová kniha I. Bureše (a Vlasty Lopuchovské) z populární ediční řady \"Zlatá pravidla...\" se věnuje zákonitostem, pravidlům a technikám verbální komunikace a jejich aplikaci opět demonstruje na desítkách praktických příkladů.

      10 zlatých pravidel překonávání nejčastějších komunikačních bariér
    • 2004
    • 2002

      Umění milovat je série tří knih, jejichž autorem je Ovidius. První kniha se skládá z rad mužům, jak si lásku dotyčné získat. Druhá radí, jak si ji nejlépe udržet. Třetí se skládá z podobných rad ženám (rady ženám napsal až o něco později, prý „aby to nebylo ženám líto“).Básník tvrdí, že láska je „zákeřná a extrémně nakažlivá nemoc“. Lék na ni dává v části „Jak léčiti lásku“. Publius Ovidius Naso vychází z antické mytologie, a proto se v knize objevují jména jako Venuše, Meneláos, Helena, Daidalos, Ariadna atd.

      Umění milovati
    • 2002

      Práce má tendenci rozmnožovat se sama bez ohledu na účelnost - a to donekonečna. Čas, který máme k dispozici, je naopak veličinou konečnou. Tento protiklad je nejčastější příčinou frustrace vedoucích pracovníků. Ůměrne rostoucí pracovní zátěži roste i nebezpečí ztráty smyslu pro účelnost práce: z každodenního pracovního programu se může pomalu, ale jistě začít vytrácet cílevědomost. Tento plíživý proces můžeme přirovnat k ztrátě kontaktu se špicí pelotonu v cyklistickém závodě. Zaostávající závodníci "dřou" někde vzadu roztroušeni ve skupinkách a někdy i jako zapomenutí jednotlivci. Sami dávno již zapoměli na hlavní cíl, s kterým vstupovali do závodu, totiž vyhrát nebo se co nejlépe umístit, a myslí už jen na to, aby vůbec dojeli.

      Ofenzivní marketing aneb Jak zaútočit na konkurenci
    • 2001

      Nové vydání knihy Ivana Bureše a Pavla Řehulky 10 zlatých pravidel péče o zákazníka aneb CRM v digitálním věku je stejně jako vydání předchozí volným pokračováním veleúspěšného Burešova bestselleru 10 zlatých pravidel prodeje. Autoři v nové knize přenášejí těžiště své pozornosti na podmínky vytváření a dlouhodobého udržování dobrých vztahů se zákazníky. Jsou totiž přesvědčeni, že i v době mocných, počítačem integrovaných marketingových nástrojů o našem obchodním úspěchu rozhoduje – spolu s novým důrazem na pojetí produktu jako komplexu služeb – především vnímavý lidský přístup a „investice“ do budování vztahů a komunikace se zákazníky, že – obrazně řečeno – i v „digitálním“ věku musí někdo „prošlapat podrážky“ a že naším nejlepším obchodním zástupcem bude nadšený zákazník, jemuž poskytneme neobyčejnou nákupní zkušenost, kterou si prostě nedokáže nechat pro sebe...

      10 zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku
    • 1999

      Praktický průvodce, který vás formou 100 tipů povede od prvotní myšlenky účasti na veletrhu až k její úspěšné realizaci tak, aby její informační, kontaktní a následně i obchodní výtěžnost byla co nejvyšší a aby vám tak účast na veletrhu poskytla co nejvyšší návratnost vložených finančních i pracovních investic, zkrátka aby nebyla "martyriem", ale radostí z komunikace.

      Jedeme na veletrh ! 100 tipů jak efektivně využít účasti na výstavách a veletrzích
    • 1998

      Jak prohlédnout klamné zdání zdánlivě nasycené poptávky, Jak si osvojením diferenciačního principu vytvořit vlastní trh, Jak se bezpečne pohybovat v nebezpečném terénu, Jak přivést nezávislého zákazníka do stavu dobrovolné závislosti, Jak udělat z prodeje všedního produktu nevšední nákupní zážitek, Jak efektivně zbavit zákazníka cenofobie, Jak dodat to, co se nám podařilo prodat, Jak recyklovat zákazníka cyklováním nabídky, Jak posilováním pozičního myšlení posilovat účinnost poziční strategie.

      Poziční strategie v marketingu : jak profitovat z tržních nik
    • 1997
    • 1995

      10 zlatých pravidel pravidel prodeje

      • 126 stránek
      • 5 hodin čtení
      4,0(4)Ohodnotit

      Jedná se o vydání klasické knihy úspěšného autora a známého a vyhledávaného marketingového poradce, které je obohaceno o výběr nejmodernějších poznatků z oblasti chování a ovlivňování zákazníka - uvádí čtenáře do zákonitostí fungování lidského podvědomí a motivace nákupníchrozhodnutí. Základní principy efektivního prodeje Ivan Bureš ilustruje na příkladech z vlastní prodejní a marketingové praxe v Severní Americe i v Evropě.

      10 zlatých pravidel pravidel prodeje