Ofenzivní marketing aneb Jak zaútočit na konkurenci
Autoři
Parametry
Více o knize
Práce má tendenci rozmnožovat se sama bez ohledu na účelnost - a to donekonečna. Čas, který máme k dispozici, je naopak veličinou konečnou. Tento protiklad je nejčastější příčinou frustrace vedoucích pracovníků. Ůměrne rostoucí pracovní zátěži roste i nebezpečí ztráty smyslu pro účelnost práce: z každodenního pracovního programu se může pomalu, ale jistě začít vytrácet cílevědomost. Tento plíživý proces můžeme přirovnat k ztrátě kontaktu se špicí pelotonu v cyklistickém závodě. Zaostávající závodníci "dřou" někde vzadu roztroušeni ve skupinkách a někdy i jako zapomenutí jednotlivci. Sami dávno již zapoměli na hlavní cíl, s kterým vstupovali do závodu, totiž vyhrát nebo se co nejlépe umístit, a myslí už jen na to, aby vůbec dojeli.
Skladem máme celkem knihy Ofenzivní marketing aneb Jak zaútočit na konkurenci (2002).
Nákup knihy
Ofenzivní marketing aneb Jak zaútočit na konkurenci, Ivan Bureš
- Jazyk
- Rok vydání
- 2002
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 21 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Ofenzivní marketing aneb Jak zaútočit na konkurenci
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Ivan Bureš
- Vydavatel
- Management Press
- Rok vydání
- 2002
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8072610600
- ISBN13
- 9788072610600
- Kategorie
- Podnikání a ekonomie, Motivace a seberozvoj, Učebnice
- Anotace
- Práce má tendenci rozmnožovat se sama bez ohledu na účelnost - a to donekonečna. Čas, který máme k dispozici, je naopak veličinou konečnou. Tento protiklad je nejčastější příčinou frustrace vedoucích pracovníků. Ůměrne rostoucí pracovní zátěži roste i nebezpečí ztráty smyslu pro účelnost práce: z každodenního pracovního programu se může pomalu, ale jistě začít vytrácet cílevědomost. Tento plíživý proces můžeme přirovnat k ztrátě kontaktu se špicí pelotonu v cyklistickém závodě. Zaostávající závodníci "dřou" někde vzadu roztroušeni ve skupinkách a někdy i jako zapomenutí jednotlivci. Sami dávno již zapoměli na hlavní cíl, s kterým vstupovali do závodu, totiž vyhrát nebo se co nejlépe umístit, a myslí už jen na to, aby vůbec dojeli.