Knihobot
Přesně tuhle si přidáte do košíku

Ofenzivní marketing aneb Jak zaútočit na konkurenci

Více o knize

Práce má tendenci rozmnožovat se sama bez ohledu na účelnost - a to donekonečna. Čas, který máme k dispozici, je naopak veličinou konečnou. Tento protiklad je nejčastější příčinou frustrace vedoucích pracovníků. Ůměrne rostoucí pracovní zátěži roste i nebezpečí ztráty smyslu pro účelnost práce: z každodenního pracovního programu se může pomalu, ale jistě začít vytrácet cílevědomost. Tento plíživý proces můžeme přirovnat k ztrátě kontaktu se špicí pelotonu v cyklistickém závodě. Zaostávající závodníci "dřou" někde vzadu roztroušeni ve skupinkách a někdy i jako zapomenutí jednotlivci. Sami dávno již zapoměli na hlavní cíl, s kterým vstupovali do závodu, totiž vyhrát nebo se co nejlépe umístit, a myslí už jen na to, aby vůbec dojeli.

Vydání

Skladem máme celkem knihy Ofenzivní marketing aneb Jak zaútočit na konkurenci (2002).

Nákup knihy

Ofenzivní marketing aneb Jak zaútočit na konkurenci, Ivan Bureš

Jazyk
Rok vydání
2002
product-detail.submit-box.info.binding
(měkká),
Stav knihy
Dobrá
Cena
15 Kč

Doručení

  •  

Platební metody

Navrhnout úpravu