Knihobot

International marketing

Parametry

  • 191 stránek
  • 7 hodin čtení

Více o knize

Publikace International Marketing je prvním anglicky psaným učebním textem určeným studentům cizojazyčných programů. Vzhledem k rostoucímu počtu zahraničních studentů na českých vysokých školách a rozvoji mezinárodních studijních programů se autorky rozhodly nabídnout publikaci, která seznámí čtenáře s moderním pojetím mezinárodního marketingu. Pokrývá problematiku strategického marketingového řízení a analýzu nástrojů mezinárodního marketingového mixu, které podniky využívají pro své mezinárodní aktivity. Teoretické části jsou doplněny příklady z firemní praxe, přičemž se zaměřují na firmy ze střední a východní Evropy a české podniky, které úspěšně pronikly na zahraniční trhy. Tato publikace, napsaná týmem českých autorů z katedry mezinárodního obchodu na Vysoké škole ekonomické v Praze, má za cíl zlepšit mezinárodní vědecký obraz univerzity a nabídnout komplexní pohled na mezinárodní marketing a aktuální trendy v mezinárodním podnikání. Mezinárodní marketing je dynamická věda úzce spojená s praktickým podnikáním, která musí efektivně reagovat na rychle se měnící mezinárodní obchodní prostředí. Během ekonomické krize se marketing stává klíčovým nástrojem pro překonání nižší poptávky na mezinárodních trzích.

Skladem máme celkem knihy International marketing (2010).

Nákup knihy

International marketing, Hana Machková, Petr Král, Markéta Lhotáková

  • Vpisky / podtrhávání
  • Polití / ušpinění
Jazyk
Rok vydání
2010
product-detail.submit-box.info.binding
(měkká),
Stav knihy
Poškozená
Cena
235 Kč

Doručení

  •  

Platební metody

Nikdo zatím neohodnotil.Ohodnotit