Knihobot

Hana Machková

    13. květen 1958
    Hana Machková
    International marketing
    Mezinárodní obchod a marketing
    Mezinárodní obchodní operace I. a II. (praktická příručka; 2 svazky)
    Marketing
    Mezinárodní marketing
    Mezinárodní obchodní operace
    • Aktualizované a přepracované vydání úspěšné publikace je opět nepostradatelnou komplexní příručkou pro manažery a podnikatele, kteří podnikají v mezinárodním měřítku, a přínosnou učebnicí pro vysokoškolské studenty. Nové vydání knihy zachycuje změny, které podnikatelé musí respektovat v oblasti mezinárodních obchodních operací v důsledku vstupu ČR do EU, např. v oblasti celní a daňové. Autoři z VŠE v Praze dále vysvětlují nové tendence vývoje zahraničních trhů, nová pravidla vydávaná Mezinárodní obchodní komorou, ve výkladu je zohledněna novelizace právních předpisů v ČR apod. Čtenář se v knize dozví, jak řešit problémy, s kterými se firmy setkávají při různých formách hospodářské spolupráce se zahraničím - od informačního zajištění těchto vztahů přes tvorbu distribučních cest, výběr obchodních partnerů až po smluvní podmínky. Těžiště knihy tvoří části zabývající se mezinárodním obchodem hmotným zbožím a aktivitami, které jsou pro realizaci obchodu nezbytné, zejména celním řízením, financováním mezinárodního obchodu, jeho logistickým zajišťováním, pojištěním apod. Předmětem výkladu jsou i zvláštnosti operací při obchodech na burzách a aukcích, v obchodu investičními celky, při sjednávání offsetů, v obchodu nehmotnými statky apod.

      Mezinárodní obchodní operace
    • Mezinárodní marketing

      • 205 stránek
      • 8 hodin čtení
      4,0(8)Ohodnotit

      Podnikatelé, manažeři a vysokoškolští studenti se v knize dozví aktuální a ucelené poznatky o problematice mezinárodního marketingu.

      Mezinárodní marketing
    • Šesté, moderně pojaté vydání jedné z nejpoužívanějších učebnic marketingu je zaměřeno na nejnovější trendy - nové vztahy k zákazníkům, cílené marketingové strategie, produkty šité na míru pomocí moderních technologií, nástroje pro zlepšení pozice menších firem, nové formy mezifiremní spolupráce. Světově proslulí a uznávaní autoři připravili text s řadou případových studií, příkladů a cvičení. V první části vysvětlují základní pojmy a koncepce marketingu. Druhá část je věnována internetu, analýze marketingového prostředí, řízení marketingových informací, spotřebnímu chování. Třetí, nosná část knihy, je zaměřena na strategický marketing a na jednotlivé nástroje marketingového mixu (výrobková, cenová, distribuční a komunikační politika). Závěrečná část zpracovává tematiku globálního marketingu a úlohy marketingu v moderní společnosti. Překlad je dílem kolektivu pedagogů katedry mezinárodního obchodu Vysoké školy ekonomické v Praze, kteří mají i vlastní marketingové zkušenosti z působení ve firmách.

      Marketing
    • International marketing

      • 191 stránek
      • 7 hodin čtení

      Publikace International Marketing je prvním anglicky psaným učebním textem určeným studentům cizojazyčných programů. Vzhledem k rostoucímu počtu zahraničních studentů na českých vysokých školách a rozvoji mezinárodních studijních programů se autorky rozhodly nabídnout publikaci, která seznámí čtenáře s moderním pojetím mezinárodního marketingu. Pokrývá problematiku strategického marketingového řízení a analýzu nástrojů mezinárodního marketingového mixu, které podniky využívají pro své mezinárodní aktivity. Teoretické části jsou doplněny příklady z firemní praxe, přičemž se zaměřují na firmy ze střední a východní Evropy a české podniky, které úspěšně pronikly na zahraniční trhy. Tato publikace, napsaná týmem českých autorů z katedry mezinárodního obchodu na Vysoké škole ekonomické v Praze, má za cíl zlepšit mezinárodní vědecký obraz univerzity a nabídnout komplexní pohled na mezinárodní marketing a aktuální trendy v mezinárodním podnikání. Mezinárodní marketing je dynamická věda úzce spojená s praktickým podnikáním, která musí efektivně reagovat na rychle se měnící mezinárodní obchodní prostředí. Během ekonomické krize se marketing stává klíčovým nástrojem pro překonání nižší poptávky na mezinárodních trzích.

      International marketing
    • Tržní ekonomika, marketing, řízení výroby, účetnictví, finanční řízení, personální řízení, management, zahraniční obchod.

      Stručný výkladový slovník managementu