Knihobot

Hana Machková

    13. květen 1958
    Hana Machková
    Mezinárodní obchod a marketing
    Mezinárodní konkurenceschopnost podniků po vstupu do EU
    Mezinárodní obchodní operace I. a II. (praktická příručka; 2 svazky)
    Marketing
    Mezinárodní marketing
    Mezinárodní obchodní operace
    Působí na Vysoké škole ekonomické v Praze, kde také vystudovala obor Ekonomika a řízení zahraničního obchodu. V současné době je prorektorkou pro zahraniční vztahy a PR a vedoucí katedry mezinárodního obchodu na Fakultě mezinárodních vztahů. Specializuje se na mezinárodní marketing a mezinárodní obchodní operace. Je členem Vědecké rady VŠE v Praze a Vědecké rady Fakulty mezinárodních vztahů a garantem studijních programů Mezinárodní obchod a International Business – Central European Business Realities. Přednáší jako hostující profesor na univerzitách v Lyonu a Paříži. V roce 1996 jí francouzská vláda udělila titul Chevalier dans l´Ordre des Palmes Académiques (rytíř Řádu akademických palem). Má bohatou publikační činnost, je autorkou řady učebnic a odborných článků v ČR i v zahraničí.
    www.grada.cz