Mezinárodní marketing. Nové trendy a reflexe změn ve světě
Autoři
- Hodnocení knihy
Více o knize
Nové vydání knihy reaguje na současný dynamický vývoj v oblasti mezinárodního marketingu. Publikace je rozšířena o nové trendy, např. úlohu marketingu v oblasti CSR (Corporate Social Responsibility - společensky zodpovědné chování firem), o inovace a jejich rostoucí úlohu v marketingových strategiích, o využívání nových médií a změny v mezinárodní komunikační politice či o nové trendy v oblasti mezinárodní distribuce. V knize jsou dále zohledněny současné změny mezinárodního podnikatelského prostředí, jako je stoupající konkurence ze strany zemí BRIC (Brazílie, Rusko, Indie, Čína), rostoucí rizika mezinárodního podnikání a dopady finanční krize na marketingové strategie firem. Moderní publikace, která je určena zejména podnikatelům, manažerům a vysokoškolským studentům, se problematikou mezinárodního marketingu zabývá komplexně - od strategického řízení, hlavní koncepce a přístupy k internacionalizaci přes mezinárodní prostředí, rizika a mezinárodní marketingový výz kum až po volbu formy vstupu na zahraniční trhy, strategické plánování a problematiku segmentace mezinárodních trhů, výběru cílového trhu a stanovení vhodného positioningu. Závěrečná obsáhlá část knihy se věnuje mezinárodnímu marketingovému mixu: mezinárodní výrobkové politice, firemní značkové politice, mezinárodní cenové politice, distribuční politice a problematice mezinárodní komunikační politiky. Výklad doplňují příklady z praxe.
Vydání
Stav
- Jako nová28 Kč
- DobráVyprodáno
- Poškozená23 Kč
Nákup knihy
- Dostupnost
- Skladem
- Cena
- 28 Kč
Doručení
Platební metody
202120222023
Skladem máme celkem knihy Mezinárodní marketing. Nové trendy a reflexe změn ve světě (2009).