Knihobot

Marketing v pohybu

Hodnocení knihy

5,0(1)Ohodnotit

Parametry

  • 171 stránek
  • 6 hodin čtení

Více o knize

Trhy se pod vlivem internetu, globalizace a hyperkonkurence zásadně mění, a mění se tak i přístupy k podnikání. Změnit se musí samozřejmě také marketing, neboť je jisté, že ne vždy dokáže držet krok s tržními změnami, říká světoznámý marketingový poradce Philip Kotler a jeho spoluautoři Dipak C. Jain a Suvit Maesincee. V dnešním světě, v němž vzácností jsou zákazníci, a nikoli produkty, je třeba klasické marketingové koncepce znovu promyslet, nově vymezit a rozšířit tak, aby odrážely tuto novou skutečnost.

Nákup knihy

Marketing v pohybu, Philip Kotler

Jazyk
Rok vydání
2007
product-detail.submit-box.info.binding
(pevná)
Jakmile se objeví, pošleme e-mail.

Doručení

Platební metody

5,0
Výborná
1 Hodnocení

Tady nám chybí tvá recenze.