Strategie řízení třídy : jak získat a udržet spolupráci žáků při výuce
Autoři
Parametry
Více o knize
K nejčastějším stížnostem dnešních učitelů patří problémy s motivací a kázní dětí, se zvládnutím třídy a s tím, jak odpovídat na rušivé chování žáků. Výzkumy ukázaly, že právě čas ztracený kvůli řešení kázeňských problémů a nízké efektivitě řízení práce podstatně snižuje prostor, který má učitel k dispozici pro vlastní vyučování. Kniha Strategie řízení třídy na více jak 250 příkladech běžných situací ve třídách - od mateřské po střední školu - ukazuje různé přístupy k řešení široké škály problémů od denního snění žáků až po fyzickou agresi vůči spolužákům a učitelům. Kniha stručně rekapituluje výsledky psychologických výzkumů, vysvětluje základní principy řízení třídy, vyvozuje z nich konkrétní strategie použitelné při vyučování a řešení pedagogických situací.
Nákup knihy
Strategie řízení třídy : jak získat a udržet spolupráci žáků při výuce, Milan Koldinský, James S. Cangelosi
- Jazyk
- Rok vydání
- 1996
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Strategie řízení třídy : jak získat a udržet spolupráci žáků při výuce
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Milan Koldinský, James S. Cangelosi
- Vydavatel
- Portál
- Rok vydání
- 1996
- Vazba
- měkká
- ISBN10
- 8071780839
- ISBN13
- 9788071780830
- Kolekce
- Pedagogická praxe (Portál)
- Kategorie
- Společenské vědy, Ostatní učebnice, Pedagogika
- Anotace
- K nejčastějším stížnostem dnešních učitelů patří problémy s motivací a kázní dětí, se zvládnutím třídy a s tím, jak odpovídat na rušivé chování žáků. Výzkumy ukázaly, že právě čas ztracený kvůli řešení kázeňských problémů a nízké efektivitě řízení práce podstatně snižuje prostor, který má učitel k dispozici pro vlastní vyučování. Kniha Strategie řízení třídy na více jak 250 příkladech běžných situací ve třídách - od mateřské po střední školu - ukazuje různé přístupy k řešení široké škály problémů od denního snění žáků až po fyzickou agresi vůči spolužákům a učitelům. Kniha stručně rekapituluje výsledky psychologických výzkumů, vysvětluje základní principy řízení třídy, vyvozuje z nich konkrétní strategie použitelné při vyučování a řešení pedagogických situací.