Specifické poruchy učení na druhém stupni ZŠ a na školách středních.Zdeňka MichalováVyprodáno4,3Pohlídat
Dyslektická čítanka pro 4.-5. ročník: čítanka pro práci s dětmi se specifickými poruchami učeníZdeňka MichalováVyprodáno4,3Pohlídat
Poruchy matematických schopností žáků s dyskalkulií a jejich vliv na řešení učebních úloh ve fyzice a v matematiceLenka PavlíčkováVyprodáno4,3Pohlídat
Školní hodnocení a žáci se specifickými poruchami učení a chováníDrahomíra JucovičováVyprodáno4,3Pohlídat
Strategie ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a specifické poruchy učeníMiroslava BartoňováVyprodáno4,0Pohlídat
Kapitoly ze specifických poruch učení. I, Vymezení současné problematikyMiroslava BartoňováVyprodáno4,3Pohlídat
Dyslektická čítanka pro 6.-7. ročník: čítanka pro práci s dětmi se specifickými poruchami učeníZdeňka MichalováVyprodáno4,3Pohlídat
Rechenschwäche Heft 2. Verdoppeln und halbieren, Zehnerübergang, Zahlenraum bis 20Annette NeubauerVyprodáno4,3Pohlídat
Kontexty vývojových poruch řečové komunikace a specifických poruch učeníKarel NeubauerVyprodáno4,3Pohlídat
Faktory ovlivňující volbu střední školy u žáků se specifickými poruchami učeníIvana MárováVyprodáno4,3Pohlídat