Autorka v knize rozebírá deset pravidel lidskosti, jak byly uvedeny v knize Slepičí polévka pro duši. Z obsahu: Dostanete tělo, Budete absolvovat lekce, Neexistují chyby, jen lekce, Lekce se opakují do zvládnutí, Učení končí, "Tam" není lepší než "Tady", Ostatní jsou jen vaším odrazem,....
Vladimír Vitvar Knihy



Většina rodičů skutečně hluboce miluje své děti a chce jim prodat co nejvíce z hodnot, které uznává. Problém je, že ne vždy dokážou přiměřeně vyjádřit svou lásku, úctu a porozumění, svou víru a žebříček hodnot, které zastávají. , že jim vůbec nerozumíme. Chceme-li porozumět jim, potřebujeme nejprve porozumět sobě.
Autor radí, jak prodávat služby a analyzuje klíčové faktory marketingu služeb (průzkum trhu, public relations, prezentační dovednosti, postavení firmy i služby na trhu, reklama a propagace, tvorba cen, vliv značky a jména společnosti, úspěšná komunikace a zásady udržení si zákazníků). Přináší odpovědi mimo jiné na tyto otázky: proč je chyba snažit se být nejlepší, jak nikdy nepojmenovat svou firmu, co si lidé myslí, když říkají, že poskytujete dobré služby, co by vám Picasso poradil k tvorbě cen, jak ušetřit půl milionu a jaký je nejrychlejší způsob zvýšení prodejní síly. Kniha se zakládá na pětadvacetiletých zkušenostech odborníků různých profesí a předává své moudrosti prostřednictvím často překvapivých příkladů.