Autorka v knize rozebírá deset pravidel lidskosti, jak byly uvedeny v knize Slepičí polévka pro duši. Z obsahu: Dostanete tělo, Budete absolvovat lekce, Neexistují chyby, jen lekce, Lekce se opakují do zvládnutí, Učení končí, "Tam" není lepší než "Tady", Ostatní jsou jen vaším odrazem,....
Vladimír Vitvar Pořadí knih



- 2000
- 1999
Většina rodičů skutečně hluboce miluje své děti a chce jim prodat co nejvíce z hodnot, které uznává. Problém je, že ne vždy dokážou přiměřeně vyjádřit svou lásku, úctu a porozumění, svou víru a žebříček hodnot, které zastávají. , že jim vůbec nerozumíme. Chceme-li porozumět jim, potřebujeme nejprve porozumět sobě.
- 1997
Autor radí, jak prodávat služby a analyzuje klíčové faktory marketingu služeb (průzkum trhu, public relations, prezentační dovednosti, postavení firmy i služby na trhu, reklama a propagace, tvorba cen, vliv značky a jména společnosti, úspěšná komunikace a zásady udržení si zákazníků). Přináší odpovědi mimo jiné na tyto otázky: proč je chyba snažit se být nejlepší, jak nikdy nepojmenovat svou firmu, co si lidé myslí, když říkají, že poskytujete dobré služby, co by vám Picasso poradil k tvorbě cen, jak ušetřit půl milionu a jaký je nejrychlejší způsob zvýšení prodejní síly. Kniha se zakládá na pětadvacetiletých zkušenostech odborníků různých profesí a předává své moudrosti prostřednictvím často překvapivých příkladů.