Knihobot

Vladimír Vitvar

    Jak prodat neviditelné : průvodce moderním marketingem
    Znáte mě vůbec?
    Je-li život hra, pak má tato pravidla. Deset pravidel lidskosti, jak byla uvedena v knize Slepičí polévka pro duši
    • 2000
    • 1999

      Většina rodičů skutečně hluboce miluje své děti a chce jim prodat co nejvíce z hodnot, které uznává. Problém je, že ne vždy dokážou přiměřeně vyjádřit svou lásku, úctu a porozumění, svou víru a žebříček hodnot, které zastávají. , že jim vůbec nerozumíme. Chceme-li porozumět jim, potřebujeme nejprve porozumět sobě.

      Znáte mě vůbec?
    • 1997

      Autor radí, jak prodávat služby a analyzuje klíčové faktory marketingu služeb (průzkum trhu, public relations, prezentační dovednosti, postavení firmy i služby na trhu, reklama a propagace, tvorba cen, vliv značky a jména společnosti, úspěšná komunikace a zásady udržení si zákazníků). Přináší odpovědi mimo jiné na tyto otázky: proč je chyba snažit se být nejlepší, jak nikdy nepojmenovat svou firmu, co si lidé myslí, když říkají, že poskytujete dobré služby, co by vám Picasso poradil k tvorbě cen, jak ušetřit půl milionu a jaký je nejrychlejší způsob zvýšení prodejní síly. Kniha se zakládá na pětadvacetiletých zkušenostech odborníků různých profesí a předává své moudrosti prostřednictvím často překvapivých příkladů.

      Jak prodat neviditelné : průvodce moderním marketingem