Knihobot

Jak prodat neviditelné : průvodce moderním marketingem

Více o knize

Autor radí, jak prodávat služby a analyzuje klíčové faktory marketingu služeb (průzkum trhu, public relations, prezentační dovednosti, postavení firmy i služby na trhu, reklama a propagace, tvorba cen, vliv značky a jména společnosti, úspěšná komunikace a zásady udržení si zákazníků). Přináší odpovědi mimo jiné na tyto otázky: proč je chyba snažit se být nejlepší, jak nikdy nepojmenovat svou firmu, co si lidé myslí, když říkají, že poskytujete dobré služby, co by vám Picasso poradil k tvorbě cen, jak ušetřit půl milionu a jaký je nejrychlejší způsob zvýšení prodejní síly. Kniha se zakládá na pětadvacetiletých zkušenostech odborníků různých profesí a předává své moudrosti prostřednictvím často překvapivých příkladů.

Skladem máme celkem knihy Jak prodat neviditelné : průvodce moderním marketingem (1997).

Nákup knihy

Jak prodat neviditelné : průvodce moderním marketingem, Harry Beckwith, Vladimír Vitvar

Jazyk
Rok vydání
1997
Stav knihy
Dobrá
Cena
99 Kč

Doručení

  •  

Platební metody

2021 2022 2023

Navrhnout úpravu