Knihobot

Hans-Michael Klein

    Pri la rivoluoj de la cielaj korpoj / De revolutionibus orbium coeleltium
    Knigge modern
    Das professionelle 1 x 1 Kundenorientiert telefonieren. Telefonmarketing. Telefonpraxis und Telefonkultur. Akquise und Beschwerdemanagement
    Pocket Business - Training Emotionale Intelligenz. Gefühle richtig deuten und nutzen
    Mit Psychologie erfolgreich führen
    Psychologie - základ úspěchu v práci
    • 2008

      Máte někdy pocit, že o úspěchu v pracovním životě rozhodují jiné faktory než výkonnost a odborné znalosti? Divíte se, proč váš spolužák ze střední školy dnes vydělává mnohem víc než vy? Brýlemi psychologů se podíváte, co pravděpodobně stojí za chováním vašich kolegů, šéfů, podřízených i zákazníků. Důležité a praktické poznatky psychologie vám pomůžou analyzovat obtížné situace a najít vhodnou strategii úspěšného jednání, pomohou vám bránit se manipulaci a ovlivňovat druhé pomocí psychologie. Budete postupovat od psychologie osobnosti přes psychologii úspěchu, komunikace, prodeje, vedení lidí až po psychologii konfliktu. Tato čtivá a srozumitelná knížka vám odhalí skutečná pravidla hry v běžném pracovním životě a stane se praktickým poradcem pro vaši kariéru a každodenní situace.

      Psychologie - základ úspěchu v práci