Knihobot

Peter Hingston

    Marketing
    The Enthusiasts' Guide to Buying a Classic British Sports Car
    Effective marketing
    The Greatest Little Business Book
    Efektivní marketing
    Začněte podnikat. Průvodce drobným podnikáním
    • Průvodce drobným podnikáním Publikace je nepostradatelným rádcem pro osoby samostatně výdělečně činné, pro různé typy obchodních společností a druhy podnikání. Začínáte-li podnikat, váš čas je drahý. Kniha vám nabízí okamžitou a stále dostupnou možnost poradit se s profesionálem dřív, než učiníte jakákoliv důležitá rozhodnutí. Najdete v ní srozumitelný a praktický návod, jak naplánovat, zahájit a řídit vlastní podnikání. Připraví vás na možné nástrahy na cestě k vlastní nezávislosti, upozorní i na příjemné stránky tohoto způsobu obživy. Osvojíte si řadu dovedností, naučíte se jednat s lidmi a zvládat nové situace. Založení a řízení firmy se tak může změnit v jedinečný zážitek: splní se vám sny, poskytnete práci druhým a budete tím, kdo o vás rozhoduje. Jak na výzkum trhu Jak vytvořit podnikatelský záměr Jak zajistit financování Jak nalézt vhodné prostory Jak efektivně prodávat Jak vést dokonalé účetnictví Jak se vyznat v právních normách... celý text

      Začněte podnikat. Průvodce drobným podnikáním
    • Efektivní marketing

      • 192 stránek
      • 7 hodin čtení
      3,3(8)Ohodnotit

      Efektivní marketing vás seznámí s problematikou marketingových strategií - od provádění základního výzkumu trhu až po efektivní nastavení cen výrobků nebo služeb. V publikaci najdete rovněž podrobné informace o tom, jak využívat výhodné distribuční cesty, správně koncipovat image a využívat reklamy k dosažení maximálního odbytu. Tabulky, grafy i přehledné nabídky tipů a rad, dotazníky a kontrolní seznamy vám nabídnou cestu k snadnému pochopení nejrůznějších aspektů, které jsou spojené s úspěšným marketingem.... celý text

      Efektivní marketing
    • This handbook discusses how to market products and services effectively when starting and running your own business. It features practical text and advice with at-a-glance tip boxes, real-life case studies, questionnaires and checklists. The appendices offer country-specific information.

      Effective marketing
    • This is not just a useful buyer's guide but also a major reference book on British sports cars (launched between 1945 and the early 1980s), many of which were exported to North America. The book covers 150+ models with detailed specifications and some of the 600 b/w photos depict cars that are very rare today. The book is probably unique in that every entry was scrutinised by knowledgeable enthusiasts and experts, hence hundreds of people were involved.

      The Enthusiasts' Guide to Buying a Classic British Sports Car