Peter Hingston Pořadí knih





- 2002
- 2002
Efektivní marketing
- 192 stránek
- 7 hodin čtení
Efektivní marketing vás seznámí s problematikou marketingových strategií - od provádění základního výzkumu trhu až po efektivní nastavení cen výrobků nebo služeb. V publikaci najdete rovněž podrobné informace o tom, jak využívat výhodné distribuční cesty, správně koncipovat image a využívat reklamy k dosažení maximálního odbytu. Tabulky, grafy i přehledné nabídky tipů a rad, dotazníky a kontrolní seznamy vám nabídnou cestu k snadnému pochopení nejrůznějších aspektů, které jsou spojené s úspěšným marketingem.... celý text
- 2001
This handbook discusses how to market products and services effectively when starting and running your own business. It features practical text and advice with at-a-glance tip boxes, real-life case studies, questionnaires and checklists. The appendices offer country-specific information.
- 2001
- 2001
Začněte podnikat. Průvodce drobným podnikáním
- 192 stránek
- 7 hodin čtení
Průvodce drobným podnikáním Publikace je nepostradatelným rádcem pro osoby samostatně výdělečně činné, pro různé typy obchodních společností a druhy podnikání. Začínáte-li podnikat, váš čas je drahý. Kniha vám nabízí okamžitou a stále dostupnou možnost poradit se s profesionálem dřív, než učiníte jakákoliv důležitá rozhodnutí. Najdete v ní srozumitelný a praktický návod, jak naplánovat, zahájit a řídit vlastní podnikání. Připraví vás na možné nástrahy na cestě k vlastní nezávislosti, upozorní i na příjemné stránky tohoto způsobu obživy. Osvojíte si řadu dovedností, naučíte se jednat s lidmi a zvládat nové situace. Založení a řízení firmy se tak může změnit v jedinečný zážitek: splní se vám sny, poskytnete práci druhým a budete tím, kdo o vás rozhoduje. Jak na výzkum trhu Jak vytvořit podnikatelský záměr Jak zajistit financování Jak nalézt vhodné prostory Jak efektivně prodávat Jak vést dokonalé účetnictví Jak se vyznat v právních normách... celý text