Knihobot

Dan Heath

    Dan Heath je uznávaný autor, který se zaměřuje na praktické aplikace psychologie a sociologie v reálném světě. Jeho práce zkoumá, jak lidé a organizace dosahují smysluplných a trvalých změn. S důrazem na srozumitelnost a ověřitelné principy nabízí Heath čtenářům nástroje pro pochopení složitých problémů a jejich řešení. Jeho přístup je založen na hlubokém porozumění lidskému chování a jeho vlivu na kolektivní akce.

    Dan Heath
    Upstream
    Jak zaujmout hned napoprvé
    Jak zaujmout hned napoprvé. Proč některé nápady okamžitě upoutají a jiné zapadnou
    Proměna. Jak věci změnit, když je změna zdánlivě nemožná
    Made to stick : why some ideas take hold and others come unstuck
    Rozhodni se!
    • Rozhodni se!

      • 312 stránek
      • 11 hodin čtení
      4,2(8)Ohodnotit

      Proč děláme špatná kariérní rozhodnutí, vrháme se do nevhodných vztahů nebo chybujeme při investicích? Naše mozky jsou často ovlivněny silnými předsudky a zbožnými přáními. Abychom činili lepší rozhodnutí, musíme pochopit, jak funguje naše předpojatost, a naučit se ji ovládat. Kniha nabízí inovativní strategie a praktické techniky pro správné a sebevědomé volby. Čtenář se dozví, jak: - identifikovat čtyři nejškodlivější sabotéry rozhodování - vybudovat efektivní rozhodovací proces - překonat krátkozraké uvažování - vyhnout se rozhodovací paralýze - nalézt nové alternativy řešení - odhalit slepé uličky. Magazín Forbes označil knihu za jednu z nejvíce užitečných novinek v oblasti byznysu, vyzdvihující její čtivost, srozumitelnost a pronikavý pohled na osobní i firemní chování. Autoři, bratři Heathové, jsou renomovaní odborníci, kteří se věnují podnikové strategii a organizaci. Jejich předchozí bestsellery, jako "Jak zaujmout hned napoprvé" a "Proměna", získaly mezinárodní uznání. Tato kniha je cenným zdrojem pro každého, kdo chce zlepšit své rozhodovací schopnosti.

      Rozhodni se!
    • Proč je tak těžké provést nějakou výraznější změnu? A je vcelku jedno zda mluvíme o změně v pracovním či osobním životě, zda nám jde o to naučit se konečně pořádně anglicky, do léta zhubnout a vyrýsovat postavu, bez ostychu mluvit na veřejnosti, rozjet podnikání nebo se prostě jen přestat hádat s manželkou. Autoři Chip a Dan Heathovi tvrdí, že hlavní překážkou je konflikt mezi racionálním a emocionálním myšlením, který se odehrává přímo v naší hlavě. Věčný souboj, který často zhatí snahu o změnu hned v samém počátku. Nejsme ale bezbranní! Když víme, co se děje a proč se to děje, když víme, jak účinně reagovat, můžeme obě tato myšlení sjednotit a dosáhnout výsledků. A tak nasměrujte jezdce, motivujte slona a zformujte cestu k tomu, oč vám opravdu jde.

      Proměna. Jak věci změnit, když je změna zdánlivě nemožná
    • Proč některé nápady, myšlenky či zprávy okamžitě zaujmou a jiné nikoli? Čím to je, že něco si lidé zapamatují tak snadno? Proč jedna reklama zabere a druhá zapadne? Autoři zábavnou formou a pomocí nepřeberného množství příkladů z praxe dokumentují, jaké náležitosti musí prezentace myšlenky splňovat. V šesti kapitolách své celosvětově úspěšné příručky seznamují čtenáře s tím, co tvoří jádro informace, jak upoutat pozornost nečekaným zvratem, proč uvádět konkrétní fakta a jména jednotlivců, jak přesvědčit lidi, aby zprávě uvěřili, jak vyvolat emoce a vyprávět příběh, který si každý zapamatuje rozhodně lépe než suchou statistiku nebo poučku.

      Jak zaujmout hned napoprvé. Proč některé nápady okamžitě upoutají a jiné zapadnou
    • Proč některé nápady, myšlenky či zprávy okamžitě zaujmou a jiné nikoli? Čím to je, že něco si lidé zapamatují tak snadno? Proč jedna reklama zabere a druhá zapadne? Autoři zábavnou formou a pomocí nepřeberného množství příkladů z praxe dokumentují, jaké náležitosti musí prezentacemyšlenky splňovat. V šesti kapitolách své celosvětově úspěšné příručky seznamují čtenáře s tím, co tvoří jádro informace, jak upoutat pozornost nečekaným zvratem, proč uvádět konkrétní fakta a jména jednotlivců, jak přesvědčit lidi, aby zprávě uvěřili, jak vyvolat emoce a vyprávět příběh, který si každý zapamatuje rozhodně lépe než suchou statistiku nebo poučku.

      Jak zaujmout hned napoprvé
    • Upstream

      How to solve problems before they happen

      • 336 stránek
      • 12 hodin čtení
      4,5(2)Ohodnotit

      The book captivates readers by blending informative content with engaging storytelling. It aims to entertain while providing insights, making complex ideas accessible and enjoyable. Through a compelling narrative, it sparks curiosity and encourages deeper thinking about its themes.

      Upstream
    • The Power of Moments

      Why Certain Experiences Have Extraordinary Impact

      • 307 stránek
      • 11 hodin čtení
      4,1(19544)Ohodnotit

      The authors explore how to intentionally craft extraordinary moments that elevate everyday experiences into magical ones, drawing on real-life stories for inspiration. They provide practical advice and insights, building on their expertise from "Made To Stick," to help readers harness creativity and design impactful moments in their lives.

      The Power of Moments
    • Moving upstream -- Section 1. The three barriers to upstream thinking -- Section 2. Seven questions for upstream leaders -- Section 3. For upstream.

      Upstream
    • Just making a decision can be hard enough, but how do you begin to judge whether it's the right one? This title focuses on decades of psychological research to explain why we so often get it very badly wrong - why our supposedly rational brains are frequently tripped up by powerful biases and wishful thinking. Contents: 1. The four villains of decision making 2. Avoid a narrow frame 3. Multitrack 4. Find someone who's solved your problem 5. Consider the opposite 6. Zoom out, zoom in 7. Ooch 8. Overcome short-term emotion 9. Honor your core priorities.

      Decisive
    • Made to stick

      Why some ideas survive and others die

      4,0(90106)Ohodnotit

      Urban legends, conspiracy theories, and bogus public-health scares circulate effortlessly. Meanwhile, people with important ideas--business people, teachers, politicians, journalists, and others--struggle to make their ideas "stick." Why do some ideas thrive while others die? And how do we improve the chances of worthy ideas? Educators and idea collectors Chip and Dan Heath reveal the anatomy of ideas that stick and explain ways to make ideas stickier, such as applying the "human scale principle," using the "Velcro Theory of Memory," and creating "curiosity gaps." In this fast-paced tour of success stories (and failures), we discover that sticky messages of all kinds--from the infamous "kidney theft ring" hoax to a coach's lessons on sportsmanship to a vision for a new product at Sony--draw their power from the same six traits. This book that will transform the way you communicate ideas.--From publisher description.

      Made to stick