Podtitul: Nenapodobujte! V businessu vítězí odlišnost. Po krachu internetových firem se dlouho ozývala hesla typu „zpět k základům“. Autoři mezinárodního bestselleru Funky Business ukazují, že to byla zkratkovitá reakce. Svět se změnil. A s ním i pravidla businessu, vztahy mezi firmami a zákazníky, zaměstnavateli a zaměstnanci. Jakým podnikatelským výzvám musíme čelit ve světě, v kterém vítězí individualismus? Kapitalismus ve stylu „karaoke“ vychází z filozofie nápodoby, která se usadila ve znalostní výbavě firem pod lákavými pojmy jako např. benchmarking. Odhoďte konvence, využijte individuální firemní osobitost a podporujte ji. Buďte tvořiví. Vybrušujte to, co funguje, zbavujte se toho, co nefunguje.
Kjell A. Nordström Knihy






Vzpomeňte si na doby, kdy podnikání znamenalo nosit šedé obleky a žít v jednotvárnosti. Dnes je svět firem mnohem barevnější, plný různých možností, konkurentů a krizí. Funk se stal klíčovým prvkem. První kniha autorů, Funky Business, inspirovala manažery, aby přidali barvu a kreativitu do svých strategií. Tato kniha, vydaná ve 31 jazycích a v více než 60 zemích, byla označena za jednu z nejlepších ekonomických publikací a stále se prodává v rekordních objemech. Její pokračování, Karaoke kapitalismus, rovněž dosáhlo statusu mezinárodního bestselleru. Autoři Kjell A Nordström a Jonas Ridderstrale, kteří se stali vyhledávanými řečníky a umístili se na 9. místě v přehledu Thinker 50, přepracovali Funky Business, aby odrážel novou ekonomickou realitu. V této nové knize najdete množství příkladů, které shromáždili během svého globálního pátrání po podstatě funku. Původní myšlenky byly přezkoumány a zhodnoceny, přičemž všechny tóny šedi byly odstraněny. Užijte si kapitalismus a buďte navždy funky!
Funky business. Jak chytré hlavy dokážou rozhýbat business a přimět peníze k tanci
- 220 stránek
- 8 hodin čtení
Populárně pojatá kniha chce oslovit každého, kdo se zajímá o světový trh nebo podniká a chce být velmi úspěšný. Autoři ve zjedušené zkratce vykládají zásady úspěchu v podnikání velkých i nadnárodních firem. Snaží se zodpovědět otázku, co má na trhu úspěch, kam směřují potřeby dnešních lidí, o co se zajímá konzumní společnost. Zároveň vytyčují pravidla úspěšné funky firmy a metody, které musí uplatňovat na cestě k úspěchu. Zajímavé jsou některé údaje o světových podnikatelských koncernech, i když použitá data se vztahují k 90. letům 20. století.
Karaoke-Kapitalismus
Fitness und Sexappeal für das Business von morgen