Populárně pojatá kniha chce oslovit každého, kdo se zajímá o světový trh nebo podniká a chce být velmi úspěšný. Autoři ve zjedušené zkratce vykládají zásady úspěchu v podnikání velkých i nadnárodních firem. Snaží se zodpovědět otázku, co má na trhu úspěch, kam směřují potřeby dnešních lidí, o co se zajímá konzumní společnost. Zároveň vytyčují pravidla úspěšné funky firmy a metody, které musí uplatňovat na cestě k úspěchu. Zajímavé jsou některé údaje o světových podnikatelských koncernech, i když použitá data se vztahují k 90. letům 20. století.
49 KčCZK
Tato kniha je za nejnižší cenu v rámci nejlepšího stavu.
Skladem
Více o knize
Kategorie
Autoři
Více o vydání
- Rok vydání2005
- NakladatelstvíGrada
- Vazbaměkká
- ISBN108024710676
- ISBN139788024710679
- Osobní odběr zdarma
- Možnosti doručení
- Možnost vrácení do 14 dnů
- 99 % spokojených zákazníků