Kjell A. Nordström Pořadí knih







- 2024
- 2008
Die Autoren analysieren scharfsinnig die Auswirkungen der Globalisierung auf Unternehmen und Individuen. Sie lehnen sowohl ungebremstes Wachstum als auch apokalyptische Szenarien ab und betonen, dass langweilige Geschäftsstrategien unattraktiv sind. Erfolgreiche Unternehmen fördern kreatives Denken und Individualität, um sich von der Masse abzuheben. Mit provokanten Ideen und einem frischen Schreibstil präsentiert "Funky Business forever" ein Manifest für innovative Ansätze im 21. Jahrhundert und fordert dazu auf, das Gewöhnliche zu hinterfragen.
- 2007
Vzpomeňte si na doby, kdy podnikání znamenalo nosit šedé obleky a žít v jednotvárnosti. Dnes je svět firem mnohem barevnější, plný různých možností, konkurentů a krizí. Funk se stal klíčovým prvkem. První kniha autorů, Funky Business, inspirovala manažery, aby přidali barvu a kreativitu do svých strategií. Tato kniha, vydaná ve 31 jazycích a v více než 60 zemích, byla označena za jednu z nejlepších ekonomických publikací a stále se prodává v rekordních objemech. Její pokračování, Karaoke kapitalismus, rovněž dosáhlo statusu mezinárodního bestselleru. Autoři Kjell A Nordström a Jonas Ridderstrale, kteří se stali vyhledávanými řečníky a umístili se na 9. místě v přehledu Thinker 50, přepracovali Funky Business, aby odrážel novou ekonomickou realitu. V této nové knize najdete množství příkladů, které shromáždili během svého globálního pátrání po podstatě funku. Původní myšlenky byly přezkoumány a zhodnoceny, přičemž všechny tóny šedi byly odstraněny. Užijte si kapitalismus a buďte navždy funky!
- 2005
Karaoke-Kapitalismus
Fitness und Sexappeal für das Business von morgen
- 2004
Podtitul: Nenapodobujte! V businessu vítězí odlišnost. Po krachu internetových firem se dlouho ozývala hesla typu „zpět k základům“. Autoři mezinárodního bestselleru Funky Business ukazují, že to byla zkratkovitá reakce. Svět se změnil. A s ním i pravidla businessu, vztahy mezi firmami a zákazníky, zaměstnavateli a zaměstnanci. Jakým podnikatelským výzvám musíme čelit ve světě, v kterém vítězí individualismus? Kapitalismus ve stylu „karaoke“ vychází z filozofie nápodoby, která se usadila ve znalostní výbavě firem pod lákavými pojmy jako např. benchmarking. Odhoďte konvence, využijte individuální firemní osobitost a podporujte ji. Buďte tvořiví. Vybrušujte to, co funguje, zbavujte se toho, co nefunguje.
- 2000
Funky business. Jak chytré hlavy dokážou rozhýbat business a přimět peníze k tanci
- 220 stránek
- 8 hodin čtení
Populárně pojatá kniha chce oslovit každého, kdo se zajímá o světový trh nebo podniká a chce být velmi úspěšný. Autoři ve zjedušené zkratce vykládají zásady úspěchu v podnikání velkých i nadnárodních firem. Snaží se zodpovědět otázku, co má na trhu úspěch, kam směřují potřeby dnešních lidí, o co se zajímá konzumní společnost. Zároveň vytyčují pravidla úspěšné funky firmy a metody, které musí uplatňovat na cestě k úspěchu. Zajímavé jsou některé údaje o světových podnikatelských koncernech, i když použitá data se vztahují k 90. letům 20. století.