Knihobot

Michaela Tureckiová

    Michaela Tureckiová
    Management vzdělávání dospělých a vzdělávacích organizací
    Základy managementu pro andragogy
    Sebeřízení vedoucího pracovníka ve školství
    Vzdělávání a rozvoj podle kompetencí
    Kompetence ve vzdělávání
    Klíč k účinnému vedení lidí : odemkněte potenciál svých spolupracovníků
    • 2020

      Předložená publikace vychází z mnohaleté teoreticko-empirické práce autorů, kteří se problematikou získávání a rozvíjení kompetencí v různých socio-profesních kontextech zabývají dvacet let.

      Kompetence ve vzdělávání a strategie profesního rozvoje
    • 2015

      V této monografii jsou prezentovány výsledky dosavadního bádání v oboru Management vzdělávání. Publikace je členěna do čtyř kapitol. První z nich se věnuje mezinárodnímu kontextu managementu vzdělávání, dále je zacílena na konceptualizaci pojetí managementu vzdělávání v ČR. Je zde vyobrazena i hierarchistická struktura managementu vzdělávání jako nově koncipovaného vědeckého oboru, oblasti teorie a praxe řízení, vedení a správy systémů a procesů vzdělávání a v neposlední řadě také vyjasnění terminologických pojmů a jejich využívání v literatuře.

      Přístupy k managementu vzdělávání v kontextu České republiky
    • 2013

      Základy managementu pro andragogy

      • 74 stránek
      • 3 hodiny čtení

      Publikace vznikla v rámci projektu Zkvalitnění systému kombinované výuky na FF UP a inovace vybraných oborů v kombinované formě (CZ.1.07/2.2.00/28.0069). Určeno pro studijní obor andragogika v profilaci na personální management.

      Základy managementu pro andragogy
    • 2013

      Za dobu, kterou strávili ve vedoucí funkci, mnozí ředitelé přehodnotili své silné a slabé stránky, změnili své cíle a řada z nich jistě čelí syndromu vyhoření. Jak tedy dál? Základem jakékoli manažerské či lídrovské činnosti – tedy i vedení školy – je podle autorek knihy sebeřízení. Publikace proto přináší nástroje, které mohou vedoucí pracovníci použít při volbě své nové pracovní cesty. Text, který se skládá ze tří kapitol, přibližuje tři podstatné oblasti sebeřízení – sebepoznání, práci s časem a problematiku stresu spolu se syndromem vyhoření. Teorii autorky doplňují poznatky ze současné praxe a četnými příklady a tématy k zamyšlení.

      Sebeřízení vedoucího pracovníka ve školství
    • 2011
    • 2009

      Organizační chování je relativně nová vědní disciplína, která zkoumá všechny faktory chování lidí v rámci organizace prostřednictvím studia sociálních procesů probíhajících na úrovni jednotlivých členů organizace, skupin a organizace jako celku - tzv. úrovně analýzy.

      Organizační chování : teoretická východiska a trendy personálního managementu