Knihobot

Gavin Ambrose

    6. únor 1973
    Grafický design. Typografie
    Grafický design. Formát
    Layout. Velký průvodce grafickou úpravou
    Grafický design. Tisk a dokončovací práce
    Grafický design : designové myšlení
    • 2011
    • 2011

      Grafický design : designové myšlení

      • 192 stránek
      • 7 hodin čtení
      4,8(5)Ohodnotit

      V čem tkví schopnost designéra přicházet neustále s kreativními nápady, najít společnou řeč s klientem a mít s produktem výsledky u zamýšleného publika? Kniha Grafický design: Designové myšlení ukazuje, že toto umění spočívá především v uvědomění si designu jako cílevědomého procesu, který spěje od ujasněného zadání přes získávání informací o prostředí, generování nápadů a další kroky až ke zvládnuté realizační fázi – a že ani tím celý proces ještě nekončí. Na názorných ukázkách uvidíte myšlenkové pochody a tvůrčí metody uplatňované nejlepšími světovými designéry a studii v různých stadiích skutečných zakázek. Gavin Ambrose a Paul Harris, patrně nejostřílenější autoři na poli grafického a obalového designu s více než desítkou knih na kontě, odhalují škálu možných designérských přístupů i výtvarné, tvůrčí a základní marketingové zásady zaručující designérskému dílu působivý dojem, přesvědčivost a rezonanci s cílovou skupinou – ať již jde o reklamní materiály, katalogy, vizitky, obaly výrobků, loga, design webových stránek či jiných produktů firemní identity.

      Grafický design : designové myšlení
    • 2011

      Kniha prozkoumává rozsáhlé možnosti formátu - parametru, který má zásadní význam na přijetí produktu zákazníkem.

      Grafický design. Formát
    • 2010

      Grafický design. Typografie

      • 175 stránek
      • 7 hodin čtení
      4,1(9)Ohodnotit

      Typografie je tím, co dává textu vizuální podobu. Vhodným výběrem písma můžete u čtenáře dosáhnout neutrálního efektu, nebo vzbudit jeho emoce: navodit třeba umělecký, politický či filozofický dojem, nebo dokonce vyjádřit charakter člověka či organizace. Škála písem sahá od jednoduchých tvarů, vhodných pro rozsáhlejší texty, až po úchvatnější písma, která na sebe strhávají pozornost a používají se proto v titulcích a v reklamě. Kniha určená začínajícím studentům i zkušeným designérům, se noří do hloubi tajů typografie a na skutečných příkladech detailně představuje nejrůznější podoby jejího využití v oblasti kreativního designu. Upraveno pro české prostředí.

      Grafický design. Typografie
    • 2009

      Umělecké, moderní, i historické koncepce v praxi. Tvorba layoutu časopisů, knih, obalů, disků i webu. Klasická pravidla, jejich vhodné kombinace a úpravy. Stovky inspirativních návrhů rozvržení grafiky a textu.

      Layout. Velký průvodce grafickou úpravou