Knihobot

Louise Downe

    Lou Downe se zaměřuje na vytváření designových systémů a standardů služeb, s důrazem na jejich praktickou aplikaci ve veřejné správě. Její práce zdůrazňuje důležitost uživatelsky orientovaného designu a efektivní komunikace v rámci vládních agentur. Snaží se o zjednodušení komplexních systémů a zpřístupnění služeb pro všechny uživatele. Její přístup vychází z přesvědčení, že promyšlený design může zásadně zlepšit fungování veřejných institucí.

    Good Services
    • Good Services

      • 192 stránek
      • 7 hodin čtení
      4,4(129)Ohodnotit

      Service design is a rapidly growing area of interest in design and business management. There are a lot of books on how to get started, but this is the first book that describes what a "good" service is and how to design one. This book lays out the essential principles for building services that work well for users. Demystifying what we mean by a "good" and "bad" service and describing the common elements within all services that mean they either work for users or don't. A practical book for practitioners and non-practitioners alike interested in better service delivery, this book is the definitive new guide to designing services that work for users.

      Good Services