Ludvík Eger Pořadí knih







- 2022
- 2021
- 2020
E-learning a jeho aplikace s orientací na vzdělávání a profesní vzdělávání Millennials
- 288 stránek
- 11 hodin čtení
Odborná monografie navazuje na dvě klíčové publikace autora zaměřené na e-learning a blended learning (Technologie vzdělávání dospělých, 2005; Vzdělávání dospělých a ICT, 2012) a celou řadu jeho výzkumných studií a dílčích projektů v oblasti vzdělávání s využitím informačních a komunikačních technologií (ICT) za posledních ... celý text
- 2017
Základy metodologie výzkumu
- 184 stránek
- 7 hodin čtení
Publikace pojednává o metodologii výzkumu. V první části autoři čtenáře seznamují se strategií a designem výzkumu. Objasňují základní pojmy a rozebírají první kroky vedoucí k vymezení nezbytných aspektů nutných k ucelenému výzkumu, např. etiku a pramennou základnu. V druhé části publikace autoři nastiňují jednotlivé metody, jejich výhody, nevýhody. Instruují, jak správně nakládat se získanými daty, z nichž je dále možné vycházet při obsahové analýze.
- 2015
Marketing na internetu
- 158 stránek
- 6 hodin čtení
Publikace slouží jako úvod k problematice marketingu na internetu. Text obsahuje množství odkazů na webové stránky a příkladů, jež Vám pomohou překročit úroveň začátečníků v oblasti marketingu na internetu. Skripta jsou určena jak pro studenty bakalářských studijních oborů se zaměřením na ekonomické disciplíny, tak pro zájemce z řad veřejnosti.
- 2014
Základy metodologie výzkumu: Pro studenty ekonomických oborů
- 148 stránek
- 6 hodin čtení
Tato skripta jsou věnována metodologii výzkumu. Jsou určena především pro studenty magisterských studijních oborů se zaměřením na ekonomické disciplíny. Samozřejmě jsou ale určena i všem výzkumníkům, kteří vytvářejí návrh a plán svého výzkumu.
- 2014
Komerční komunikace
- 132 stránek
- 5 hodin čtení
Autor neváže skripta jen na úžeji pojatou komerční komunikaci, ale v rámci holistického marketingového přístupu prezentuje obsah v provázání na integravanou marketingovou komunikaci. Účelem je nejenom předat informace z oblasti reklamy a mediálního plánování, ale propojit téma s marketingovou komunikací společnosti, zejména v návaznosti na direkt marketing a public relations. Určitým logickým specifikem je významné věnování pozornosti novým trendům a marketingu na internetu.
- 2012
Vzdělávání dospělých a ICT
- 120 stránek
- 5 hodin čtení
- 2010
Komunikace vzdělávacích organizací s veřejností na internetu
- 116 stránek
- 5 hodin čtení
- 2006
Řízení školy při zavádění školního vzdělávacího programu
- 224 stránek
- 8 hodin čtení