Knihobot

Ludvík Eger

    24. květen 1961
    Ludvík Eger
    Technologie vzdělávání dospělých
    Kurikulum, řízení změn a tvorba vize školy
    Čínská zdravotní cvičení. Čchi-kung, Qi-Gong.
    Jak máš pružnou páteř, tak jsi starý, aneb, jak se stát mladším
    Základy metodologie výzkumu
    Čínská zdravotní cvičení: čchi-kung
    • 2021
    • 2020

      Odborná monografie navazuje na dvě klíčové publikace autora zaměřené na e-learning a blended learning (Technologie vzdělávání dospělých, 2005; Vzdělávání dospělých a ICT, 2012) a celou řadu jeho výzkumných studií a dílčích projektů v oblasti vzdělávání s využitím informačních a komunikačních technologií (ICT) za posledních ... celý text

      E-learning a jeho aplikace s orientací na vzdělávání a profesní vzdělávání Millennials
    • 2017

      Základy metodologie výzkumu

      • 184 stránek
      • 7 hodin čtení
      4,0(1)Ohodnotit

      Publikace pojednává o metodologii výzkumu. V první části autoři čtenáře seznamují se strategií a designem výzkumu. Objasňují základní pojmy a rozebírají první kroky vedoucí k vymezení nezbytných aspektů nutných k ucelenému výzkumu, např. etiku a pramennou základnu. V druhé části publikace autoři nastiňují jednotlivé metody, jejich výhody, nevýhody. Instruují, jak správně nakládat se získanými daty, z nichž je dále možné vycházet při obsahové analýze.

      Základy metodologie výzkumu
    • 2015

      Marketing na internetu

      • 158 stránek
      • 6 hodin čtení

      Publikace slouží jako úvod k problematice marketingu na internetu. Text obsahuje množství odkazů na webové stránky a příkladů, jež Vám pomohou překročit úroveň začátečníků v oblasti marketingu na internetu. Skripta jsou určena jak pro studenty bakalářských studijních oborů se zaměřením na ekonomické disciplíny, tak pro zájemce z řad veřejnosti.

      Marketing na internetu
    • 2014

      Tato skripta jsou věnována metodologii výzkumu. Jsou určena především pro studenty magisterských studijních oborů se zaměřením na ekonomické disciplíny. Samozřejmě jsou ale určena i všem výzkumníkům, kteří vytvářejí návrh a plán svého výzkumu.

      Základy metodologie výzkumu: Pro studenty ekonomických oborů
    • 2014

      Komerční komunikace

      • 132 stránek
      • 5 hodin čtení

      Autor neváže skripta jen na úžeji pojatou komerční komunikaci, ale v rámci holistického marketingového přístupu prezentuje obsah v provázání na integravanou marketingovou komunikaci. Účelem je nejenom předat informace z oblasti reklamy a mediálního plánování, ale propojit téma s marketingovou komunikací společnosti, zejména v návaznosti na direkt marketing a public relations. Určitým logickým specifikem je významné věnování pozornosti novým trendům a marketingu na internetu.

      Komerční komunikace
    • 2012