Knihobot

Richard A. Knaak

    28. květen 1961

    Richard A. Knaak je autorem bestsellerů z řady Dragonlance, tvůrcem sérií Dragonrealm a Black City Saint a autorem šesti románů pro sérii Diablo od Blizzard Entertainment a šesti děl ze světa Warcraft. Ve své tvorbě se věnuje především epické fantasy, kde prozkoumává složité světy a postavy. Jeho styl se vyznačuje bohatými popisy a poutavými dějovými liniemi, které vtáhnou čtenáře do dobrodružství. Knaak je známý svým mistrovstvím v budování světa a vytvářením nezapomenutelných fantasy zážitků.

    Richard A. Knaak
    WarCraft - Válka prastarých (trilogie) : Studna věčnosti. Duše démona. Rozdělení.
    Mág Gryf
    Dračí stíny
    Legendy. III., Rohaté ostří
    Warcraft - Válka prastarých 1-3
    WarCraft. Válka Prastarých 3. Rozdělení
    • 4,5(636)Ohodnotit

      Hodina konce se přiblížila… Udatní noční elfové jsou zdrceni ztrátou milovaného generála. Černý drak, Neltharion, použil Duši démona a mocné dračí letky rozprášil po celé obloze. A navíc démon Archimonde přivedl Plamennou legii téměř ke konečnému vítězství nad Kalimdorem. Zatímco jsou země i její obyvatelé sužováni nezastavitelným zlem, blíží se ke všem nepředstavitelná hrůza vycházející z hlubin Studny věčnosti… V poslední, apokalyptické kapitole epické trilogie Válka prastarých musí dračí mág Krasus a mladý druid Malfurion riskovat skutečně vše, aby zachránili Azeroth před zkázou. Hrdinové přivedli na svou stranu trpaslíky, taury i srstnatce a doufají, že tak vytvoří alianci schopnou postavit se moci Plamenné legie. Neboť jestli Duše démona padne do spárů Legie, bude všechna naděje na záchranu světa ztracena. Konečné přichází hodina, v níž se střetne minulost s budoucností!

      WarCraft. Válka Prastarých 3. Rozdělení
    • Legendy. III., Rohaté ostří

      • 256 stránek
      • 9 hodin čtení
      4,5(14)Ohodnotit

      Vzpoura se dostala do patové situace a Nathan Bedlam s Gryfem se uchylují k zoufalému kouzlu, které jim může válku vyhrát, ale možná pouze za cenu jejich duší. V zákulisí však číhá ještě temnější hrozba, pradávné zlo, do jehož vzkříšení se nezapletl nikdo jiný než Nathanův syn Azran. Prostředkem vzkříšení tohoto zla je Azranův ohavný výtvor, kouzelný meč, ve kterém sídlí nenávistná mysl… DragonRealm: Legendy je třísvazková sága, která odpovídá na mnohé otázky o Dračí říši, o Pánech draků a o tom, jak se mytické události odrážejí v současné dějové linii této populární fantasy série.

      Legendy. III., Rohaté ostří
    • Dračí stíny

      • 272 stránek
      • 10 hodin čtení
      4,5(55)Ohodnotit

      Richard Knaak získal v českých a slovenských čtenářích jedny z největších fanoušků své tvorby. Proto nedalo editorovi této sbírky – Martinovi Fajkusovi – příliš velkou práci, aby od Richarda získal práva na české vydání. Takže naše nakladatelství je jediné na celém světě, které povídky knižně vydalo. Berte to jako malý dárek Richarda Knaaka a FANTOM Printu všem fanouškům DragonRealmu.

      Dračí stíny
    • Mág Gryf

      • 272 stránek
      • 10 hodin čtení
      4,4(34)Ohodnotit

      Nathanu Bedlamovi se podařilo osvobodit většinu lidských čarodějů, ale boj proti dračím pánům se nevyvíjí dobře. Na každém rohu číhá zrada a Nathan ví, že jedinou nadějí rebelů je zmocnit se Penacles, města vědění. To však bude znamenat, že musí přinutit Gryfa, aby si uvědomil moc, která se v něm skrývá, moc, která však zároveň může vzbouřencům přivodit pád… DragonRealm: Legendy jsou třísvazková sága, odpovídající na mnohé otázky ohledně Dračí říše a Pánů draků, i na to, jak se tyto události stále ještě odrážejí v základní sérii.

      Mág Gryf
    • Aodhan pochází z rodiny, která dala Azerothu některé z jeho nejhrdinnějších paladinů a válečníků. Bystrý mladý muž však není na fyzický boj stavěný. Je to hubený knihomol, který si zoufale přeje stát se mágem. Poté, co mu jeho panovačný otec zakáže praktikovat magii, Aodhan uteče z domu, aby se mohl věnovat studiu arkánových umění ve městě Dalaran. Aodhanův sen, že se jednou stane mocným kouzelníkem, však náhle přeruší hejno modrých draků, kteří Dalaran oblehnou. Ač se mladý mág nachází daleko od domova, dostane se mu pomoci od příbuzného, který mu byl celou dobu nablízku: Krevana, jeho čarodějného strýce. Vychytralý postarší mág po svém útěku z dalaranského vězení vezme vnímavého Aodhana pod svá křídla a společně začnou pracovat na tom, aby zabránili zničení města. Za bezútěšnou situací, v níž se Dalaran ocitl, se však skrývá temné tajemství, a Aodhan je možná jediný, kdo dovede ukončit pletichy, jež město ohrožují. A možná se při tom stane něčím, co by od něj jeho rodina nikdy neočekávala: hrdinou.

      World of Warcraft - Mág