Knihobot

Richard A. Knaak

    28. květen 1961

    Richard A. Knaak je autorem bestsellerů z řady Dragonlance, tvůrcem sérií Dragonrealm a Black City Saint a autorem šesti románů pro sérii Diablo od Blizzard Entertainment a šesti děl ze světa Warcraft. Ve své tvorbě se věnuje především epické fantasy, kde prozkoumává složité světy a postavy. Jeho styl se vyznačuje bohatými popisy a poutavými dějovými liniemi, které vtáhnou čtenáře do dobrodružství. Knaak je známý svým mistrovstvím v budování světa a vytvářením nezapomenutelných fantasy zážitků.

    Richard A. Knaak
    WarCraft - Válka prastarých (trilogie) : Studna věčnosti. Duše démona. Rozdělení.
    Mág Gryf
    Dračí stíny
    Legendy. III., Rohaté ostří
    Warcraft - Válka prastarých 1-3
    WarCraft. Válka Prastarých 3. Rozdělení
    • 2024

      Warcraft - Legendy 3

      • 168 stránek
      • 6 hodin čtení
      4,0(16)Ohodnotit

      Warcraft: Legendy 3 vám přinášejí další porci vzrušujících dobrodružství v příbězích zasazených do světa Warcraftu®. POSTRACH Oceňovaný tým tvořený Richardem Knaakem a Jae-Hwan Kimem (Warcraft: Sluneční studna) vám přináší třetí část příběhu o Tragu Highmountainovi, hrdinném taurenovi, který byl oživen jako jeden z nemrtvých. Tragova cesta, na jejímž konci chce stanout tváří v tvář Králi lichů, jej zavede hluboko do mrazivé tundry Northrendu, kde najde nové spojence… a také nové nepřátele. ŠARLATOVÁ KREV Když elfská čarodějka a nemrtvý válečník vytáhnou na válečnou stezku proti bezohledné Šarlatové křížové výpravě, jejich slepá krvežíznivost je zavede do střetu s osudem… a se smrtí. ZELENÉ ZIMNÍ RADOVÁNKY Renomovaná autorka Christie Goldenová přináší příběh o smolaři Krizzovi, goblinovi, který hledá způsob, jak si snadno vydělat… i kdyby to znamenalo hrát Praotce Zimy. Ale jeho sváteční starosti se nečekaně změní ve sváteční radosti, když si ho za svého hrdinu vyvolí malá gnómská holčička… VZRUŠENÍ Z LOVU Hemet Nesingwary, nejslavnější lovec Azerothu, se ocitne v nečekané situaci: musí ochránit tři panteří koťata a zároveň se utkat s pěti zabijáckými lovci.

      Warcraft - Legendy 3
    • 2023

      Aodhan pochází z rodiny, která dala Azerothu některé z jeho nejhrdinnějších paladinů a válečníků. Bystrý mladý muž však není na fyzický boj stavěný. Je to hubený knihomol, který si zoufale přeje stát se mágem. Poté, co mu jeho panovačný otec zakáže praktikovat magii, Aodhan uteče z domu, aby se mohl věnovat studiu arkánových umění ve městě Dalaran. Aodhanův sen, že se jednou stane mocným kouzelníkem, však náhle přeruší hejno modrých draků, kteří Dalaran oblehnou. Ač se mladý mág nachází daleko od domova, dostane se mu pomoci od příbuzného, který mu byl celou dobu nablízku: Krevana, jeho čarodějného strýce. Vychytralý postarší mág po svém útěku z dalaranského vězení vezme vnímavého Aodhana pod svá křídla a společně začnou pracovat na tom, aby zabránili zničení města. Za bezútěšnou situací, v níž se Dalaran ocitl, se však skrývá temné tajemství, a Aodhan je možná jediný, kdo dovede ukončit pletichy, jež město ohrožují. A možná se při tom stane něčím, co by od něj jeho rodina nikdy neočekávala: hrdinou.

      World of Warcraft - Mág
    • 2022

      Warcraft - Legendy 2

      • 168 stránek
      • 6 hodin čtení
      4,0(22)Ohodnotit

      Vydejte se na další etapu cesty, kterou započal první svazek Warcraft: Legendy, v tomto druhém díle plném napínavých příběhů zasazených do Warcraft® univerza. STRACH Druhý díl ságy na pokračování od Richarda A. Knaaka a Jae- Hwan Kima (trilogie Warcraft: Sluneční studna) vypráví o udatném taurenovi jménem Trag Highmountain, který se znovuzrodil jako nemrtvý. Zatímco se Trag zoufale pokouší vzdorovat vůli Krále lichů, nečekaně se střetne s Thrallem, osvoboditelem orků. Jejich setkání započne násilím… ale skončí osvícením. VÁLEČNICE: ODLOUČENÍ Lieren, osiřelá lidská dívka, kterou vychovali trpaslíci klanu Wildhammer, touží najít své skutečné rodiče. Ale když zjistí, že má dvojče, sestru jménem Loania, kterou vychovali vznešení elfové, ocitnou se obě na cestě poznání, která skončí strašlivým rodinným shledáním… MÍLE A MÍLE CEST Kova Broadhorn je mladá taurenská šamanka, vyslaná na nebezpečnou misi. Jejím úkolem je najít samotářskou orkskou věštkyni. Nepotěší ji však zjištění, že nebude cestovat sama. Na její výpravě ji má totiž doprovázet domýšlivý gnómský válečník Miles Corebender. Ač se do toho zpočátku ani jeden moc nehrne, musí se naučit spolupracovat, aby porazili harpyje, zlotřilého vraha a dokonce samotného Krále Moshe… Pokud se ovšem dřív nezabijí navzájem. RODINNÉ HODNOTY Jaruk Bloodfyre je šlechetný ork, který se ocitne uprostřed masakru draeneiů na Draenoru, přičemž krvežíznivé vojenské tažení vede jeho vlastní bratr J’argg. Jaruk trpí v tichosti, zatímco kolem něj se vrší draeneiské mrtvoly… ale to všechno se změní, když zachrání malou draeneiskou holčičku Leenu. Bitva, která následuje, postaví bratra proti bratru, a Jaruk v ní nebojuje jen o Leenin život, ale i o svou vlastní duši.

      Warcraft - Legendy 2
    • 2016

      Legendy. III., Rohaté ostří

      • 256 stránek
      • 9 hodin čtení
      4,5(14)Ohodnotit

      Vzpoura se dostala do patové situace a Nathan Bedlam s Gryfem se uchylují k zoufalému kouzlu, které jim může válku vyhrát, ale možná pouze za cenu jejich duší. V zákulisí však číhá ještě temnější hrozba, pradávné zlo, do jehož vzkříšení se nezapletl nikdo jiný než Nathanův syn Azran. Prostředkem vzkříšení tohoto zla je Azranův ohavný výtvor, kouzelný meč, ve kterém sídlí nenávistná mysl… DragonRealm: Legendy je třísvazková sága, která odpovídá na mnohé otázky o Dračí říši, o Pánech draků a o tom, jak se mytické události odrážejí v současné dějové linii této populární fantasy série.

      Legendy. III., Rohaté ostří
    • 2015

      Mág Gryf

      • 272 stránek
      • 10 hodin čtení
      4,4(34)Ohodnotit

      Nathanu Bedlamovi se podařilo osvobodit většinu lidských čarodějů, ale boj proti dračím pánům se nevyvíjí dobře. Na každém rohu číhá zrada a Nathan ví, že jedinou nadějí rebelů je zmocnit se Penacles, města vědění. To však bude znamenat, že musí přinutit Gryfa, aby si uvědomil moc, která se v něm skrývá, moc, která však zároveň může vzbouřencům přivodit pád… DragonRealm: Legendy jsou třísvazková sága, odpovídající na mnohé otázky ohledně Dračí říše a Pánů draků, i na to, jak se tyto události stále ještě odrážejí v základní sérii.

      Mág Gryf
    • 2014

      Asi dvě stě let před tím, než byl Cabe Bedlam vržen doprostřed machinací dračích králů, vedl jeho dědeček Nathan skupinu čarodějů, bojujících proti dračím vládcům v naději, že říši osvobodí od jejich tyranské vlády. Avšak pravda za tímto příběhem není nijak prostá. Zde je úsvit Války o změnu, rozhodující okamžik v dějinách Dračí říše a překvapivý vznik první družiny, která se postaví proti dračím králům – Pánům draků. DragonRealm: Legendy jsou třísvazková sága, odpovídající na mnohé otázky ohledně Dračí říše a Pánů draků, i na to, jak se tyto události stále ještě odrážejí v základní sérii.

      Legendy, I., Páni draků
    • 2014

      Shade

      • 256 stránek
      • 9 hodin čtení
      4,2(40)Ohodnotit

      Přeživší z kdysi mocné rasy mágů, čaroděj známý v Dračí říši jako Shade, se snaží zlomit kletbu, kterou na sebe před tisíci let sám uvalil v naději, že unikne smrti… i něčemu daleko horšímu. Místo nesmrtelnosti byl ale odsouzen k nekonečné řadě životů, střídajících se mezi temnotou a světlem, a „smrt“ pro něj znamená jen další a další vzkříšení. Čaroděj v kápi, muž se zastřenou tváří a vrtkavou, ale strašlivou mocí, jenž je hrozbou stejně tak pro své přátele i nepřátele, se musí postavit nejen těm, kteří jím manipulují, ale i sám sobě. A co hůř, musí to udělat s vědomím, že i sama země s ním může mít nekalé plány…

      Shade
    • 2014

      Páni draků

      • 256 stránek
      • 9 hodin čtení
      4,3(57)Ohodnotit

      Asi dvě stě let před tím, než byl Cabe Bedlam vržen doprostřed machinací dračích králů, vedl jeho dědeček Nathan skupinu čarodějů, bojujících proti dračím vládcům v naději, že říši osvobodí od jejich tyranské vlády. Avšak pravda za tímto příběhem není nijak prostá. Zde je úsvit Války o změnu, rozhodující okamžik v dějinách Dračí říše a překvapivý vznik první družiny, která se postaví proti dračím králům – Pánům draků. DragonRealm: Legendy jsou třísvazková sága, odpovídající na mnohé otázky ohledně Dračí říše a Pánů draků, i na to, jak se tyto události stále ještě odrážejí v základní sérii.

      Páni draků
    • 2013

      Stormrage

      • 448 stránek
      • 16 hodin čtení
      3,7(3628)Ohodnotit

      Když byl svět nazývaný Azeroth ještě mladý, dali mu titáni, bohům podobné bytosti, řád. Hnětli pevniny, hloubili moře, vše s cílem naplnit dokonalou představu o tom, jaký by měl Azeroth být. A přestože titáni z Azerothu dávno odešli, jejich dílo přetrvalo dodnes. Je známé jako Smaragdový sen, svěží a divoká prapůvodní verze World of WarCraft. Nesčetná jsou tajemství halící Smaragdový sen i jeho samotářské strážce, příslušníky zelené dračí letky. V časech dávno minulých vstupovali do Snu druidi s cílem hlídat úbytek a proud života na Azerothu v rámci svého věčného úkolu udržovat jemnou rovnováhu přírody. Ne všechny sny jsou však příjemné. V poslední době začala ve Smaragdovém snu růst Smaragdová noční můra, prostor plný zkaženosti a zla, a pomalu mění Sen v nepředstavitelnou hrůzu a děs. Noční můra pohltila také nic netušící zelené draky a pokřivila jim mysl a znetvořila tělo. Pro druidy, kteří vstoupili do stále temnějšího snu, bylo najednou obtížné – někdy dokonce nemožné – uniknout. Nejsou však jedinou obětí Noční můry. Ta najednou sužuje čím dál více lidí. Rostoucímu nebezpečí by mohl padnout za oběť dokonce i Malfurion Stormrage, první a největší z azerothských druidů. A tak zatímco se světem šíří děsivé sny, začíná se zoufalá výprava s cílem arcidruida najít a zachránit. Nepřátelé přírody se ovšem velmi brzy dozví pravou podstatu jména Stormrage.

      Stormrage
    • 2013

      Válka duší skončila, ale Krynnem stále zmítají boje. Elfská říše Silvanest už neexistuje, nahrazena minotauří kolonií, Ambeonem. Na trůnu v Nethosaku sedí nový císař, jehož černí Ochránci mají podporu v magii Předchůdců. Veškerý odpor v říši je rozdrcen. Poslední naděje vzbouřenců, Faros, bojuje se svými osobními démony. Když se mu však neočekávaně dostane podpory od bohů, kterých se zřekl, právoplatný dědic povstává proti překážkám zcela skutečným i neskutečným. Na Farosovy síly, ženoucí se k sídelnímu městu, dopadá záplava ohavností… a vynucuje si pozoruhodný rozhodující souboj s odpornými uzurpátory. 1. vydání. -- zdroj: www.legie.info --

      Minotauří války: Díl třetí, Říše krve