Knihobot

Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali

Hodnocení knihy

3,9(12)Ohodnotit

Více o knize

Cílem reklamy je prodávat mnohem častěji více zboží většímu počtu lidí za více peněz. Reklama nemá bavit televizní diváky, ale donutit je nakupovat. Toto jsou hlavní myšlenky knihy zkušeného reklamního manažera v amerických podnicích (mj. Coca-Cola). Kniha dále doporučuje druhy reklamy v médiích a vysvětluje vhodnost, či naopak nevýhodnost použití nějakého média (tisku, televize, rozhlasu) pro určitý druh zboží. Tabulky a obrázky v textu, věcný rejstřík. Kritická analýza příčin neúspěšnosti tradičního pojímání reklamy a samoúčelné činnosti reklamních agentur s radami, jak dělat reklamu účinnou.

Nákup knihy

Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali, Sergio Zyman, Armin A. Brott

Jazyk
Rok vydání
2004
product-detail.submit-box.info.binding
(pevná)
Jakmile se objeví, pošleme e-mail.

Doručení

  •  

Platební metody

3,9
Velmi dobrá
12 Hodnocení

Tady nám chybí tvá recenze.