Úvod do teorie masové komunikace
Autoři
- Hodnocení knihy
Více o knize
Rozsáhlá učebnice základů masové komunikace s přesahem do praxe.Masová média (zvláště tisk, televize a rozhlas) mají v moderních společnostech zásadní a stále vzrůstající význam. Jsou prostředkem moci, rozhodujícím zdrojem výkladů sociální reality a představ o ní, klíčem ke slávě a postavení a poskytují v nemalé míře i zábavu. Proto jsou masová média podrobována nejen veřejnému hodnocení a regulaci, ale stala se i předmětem teoretických úvah. Publikace je jednou z nejoblíbenějších učebnic probírajících všechny hlavní oblasti teorie a fungování masových médií.
Vydání
Stav
- Jako nováVyprodáno
- Dobrá287 Kč
- Poškozená257 Kč
Nákup knihy
- Dostupnost
- Skladem
- Cena
- 287 Kč
Doručení
Platební metody
202120222023
Skladem máme celkem knihy Úvod do teorie masové komunikace (1999).