Odliš se nebo zemři
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Zákazníci dnes mají zamotanou hlavu z obrovské nabídky různých produktů a neumějí zjistit, v čem se všechny ty výrobky a služby vlastně liší. Proto firmy, které nedokážou své produkty výrazně odlišit od konkurenční nabídky a vyčlenit se tak z davu, nemají šanci na přežití. Srdcem dnešního úspěšného marketingu je diferenciace! Světoznámí autoři vysvětlují, jak získat jedinečné postavení na trhu, jakými konkrétními způsoby se odlišit a získat tak jistou konkurenční výhodu. berou si na pomoc jak vymoženosti špičkové techniky, tak i selský rozum. Na příkladech malých i velkých firem rozebírají úspěšné diferenciační strategie. Marketingoví manažeři a specialisté se naučí, jak představovat pro zákazníka unikátní nákupní volbu, jak vybrat správnou poziční strategii, jak generovat inovativní marketingové nápady, jak využívat odlišnost v boji s konkurencí. Dozví se, proč jsou někteří marketéři tak úspěšní, zatímco jiní se jen lopotně pachtí a neumějí se odlišit. Ve světě, v kterém je nejen vaše firma, ale i vaše konkurence orientována na zákazníky, umí nabízet kvalitní produkty a služby, umí být cenově přístupná a snaží se být kreativní, není lehké přežít a uspět. Tato kniha vám k úspěchu pomůže. (jak si zajistit úspěch na trhu jedinečností své nabídky)
Skladem máme celkem knihy Odliš se nebo zemři (2006).
Nákup knihy
Odliš se nebo zemři, Jack Trout, Steve Rivkin
- Jazyk
- Rok vydání
- 2006
- Stav knihy
- Dobrá
- Cena
- 126 Kč
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Odliš se nebo zemři
- Jazyk
- česky
- Autoři
- Jack Trout, Steve Rivkin
- Vydavatel
- Grada
- Rok vydání
- 2006
- ISBN10
- 8024713012
- ISBN13
- 9788024713014
- Kategorie
- Podnikání a ekonomie, Marketing a PR
- Hodnocení
- 4 z 5
- Anotace
- Zákazníci dnes mají zamotanou hlavu z obrovské nabídky různých produktů a neumějí zjistit, v čem se všechny ty výrobky a služby vlastně liší. Proto firmy, které nedokážou své produkty výrazně odlišit od konkurenční nabídky a vyčlenit se tak z davu, nemají šanci na přežití. Srdcem dnešního úspěšného marketingu je diferenciace! Světoznámí autoři vysvětlují, jak získat jedinečné postavení na trhu, jakými konkrétními způsoby se odlišit a získat tak jistou konkurenční výhodu. berou si na pomoc jak vymoženosti špičkové techniky, tak i selský rozum. Na příkladech malých i velkých firem rozebírají úspěšné diferenciační strategie. Marketingoví manažeři a specialisté se naučí, jak představovat pro zákazníka unikátní nákupní volbu, jak vybrat správnou poziční strategii, jak generovat inovativní marketingové nápady, jak využívat odlišnost v boji s konkurencí. Dozví se, proč jsou někteří marketéři tak úspěšní, zatímco jiní se jen lopotně pachtí a neumějí se odlišit. Ve světě, v kterém je nejen vaše firma, ale i vaše konkurence orientována na zákazníky, umí nabízet kvalitní produkty a služby, umí být cenově přístupná a snaží se být kreativní, není lehké přežít a uspět. Tato kniha vám k úspěchu pomůže. (jak si zajistit úspěch na trhu jedinečností své nabídky)