Teoretická východiska speciální pedagogiky u osob s mentálním postiženímOldřich MüllerVyprodáno4,3Pohlídat
Metodická specifika počátečního vzdělání jedinců s mentálním postiženímOlga KrejčířováVyprodáno4,3Pohlídat
Profesní příprava a pracovní uplatnění osob s mentálním postiženímZdeňka KozákováVyprodáno4,3Pohlídat
Harmonizace přístupů k osobám se specifickými potřebami v kontextu členství České republiky v Evropské uniiPetra JurkovičováVyprodáno4,3Pohlídat
Terapeutické aktivity : při práci s dětmi se speciálními vzdělávacími potřebamiIvana BečvářováVyprodáno4,3Pohlídat
Učíme se češtinu pracovní sešit III pro 7. ročník ZŠ pro sluchově postiženéLacinová AnnaVyprodáno4,3Pohlídat
Učíme se češtinu pracovní sešit II pro 7. ročník ZŠ pro sluchově postiženéLacinová AnnaVyprodáno4,3Pohlídat
Zajímavé čtení – 2. díl, čítanka pro 2. stupeň ZŠ speciálníVěra Heroldová-ŠťovíčkováVyprodáno4,3Pohlídat
Inkluzivní vzdělávání a speciálněpedagogická podpora žáků s lehkým mentálním postiženímJan ViktorinVyprodáno4,3Pohlídat
Metodika práce asistenta pedagoga při aplikaci podpůrných opatření u žáků z důvodu sociálního znevýhodnění: Druhý stupeň ZŠJana Poche KargerováVyprodáno4,3Pohlídat
Inkluzivní vzdělávání žáků v riziku a s poruchami chování jako perspektiva kvality života v dospělosti.Věra VojtováVyprodáno4,3Pohlídat
Přístup k rozvoji percepčně-motorických funkcí u žáků s lehkým mentálním postižením na základních školáchJan ViktorinVyprodáno4,3Pohlídat