Sud, který nemá dno? – Potřeby dětí s poruchami emocí a chování očima výchovných profesionálůKarel ČervenkaVyprodáno4,3Pohlídat
Analýza faktorů determinujících edukaci a profesní orientaci jedinců se zdravotním postiženímIlona FialováVyprodáno4,3Pohlídat
Rozvoj sociálních dovedností. Metodika práce u lidí s Aspergerovým syndromemLucie BělohlávkováVyprodáno4,3Pohlídat
Vybrané kapitoly z tyflopedie a surdopedie nejen pro speciální pedagogyKamila RůžičkováVyprodáno4,3Pohlídat
Vysokoškolské studium se zajištěním speciálněpedagogických potřebLea Květoňová ŠvecováVyprodáno4,3Pohlídat
Biodromální vývoj jedinců s poruchami autistického spektra v kontextu podpory a vzděláváníJan A. NovákVyprodáno4,3Pohlídat
Přístup k osobám se specifickými potřebami v zemích EU z pohledu vzdělávání dospělýchPetra JurkovičováVyprodáno4,3Pohlídat
Bazální stimulace, aktivace a komunikace v edukaci žáků s kombinovaným postiženímVanda HájkováVyprodáno4,3Pohlídat
Edukace osob s těžkým postižením a souběžným postižením více vadamiDagmar OpatřilováVyprodáno4,3Pohlídat
Skryté nadání: psychologická specifika rozumově nadaných žáků s dyslexiíŠárka PortešováVyprodáno4,3Pohlídat