Knihobot

Patrick Forsyth

    1. leden 1942
    The Little Book of Negotiation
    Vyjednávání
    Jak motivovat lidi
    Jak motivovat svůj tým
    Naučte se psát zprávy a návrhy - Jak jasně a efektivně reportovat a připravovat přesvědčivé návrhy
    Jak si lépe zorganizovat čas
    • Naučte se dobře nakládat se svým časem a zvládat úkoly v termínech. Tato nová příručka vám pomůže si lépe zorganizovat svůj čas v práci i osobním životě. Je nabitá osvědčenými radami, nástroji a technikami, které přispějí ke zlepšení organizace vašich činností. Praktická cvičení a užitečné šablony vám umožní zaměřit se na priority, což vás výrazně posune na vaší cestě k pracovním úspěchům. Kniha vám poskytne potřebné nástroje k tomu, abyste byli výkonnější a efektivnější. Obsah: Čas: zdroj příležitostí i potíží E-mail: pomocník, nebo škůdce? Jedno po druhém, metody time managementu Poraďte si s papírováním Práce s lidmi, komunikace, motivace, rozvoj...

      Jak si lépe zorganizovat čas
    • Jak motivovat svůj tým

      • 98 stránek
      • 4 hodiny čtení

      Hlavním cílem knihy Patricka Forsytha je zaměřit se na zlepšování výkonnosti lidí, zvláště pak na to, jak můžete pomocí motivace vytvářet, udržovat a zlepšovat výkonnost vašich zaměstnanců. Vždyť v současném konkurenčním prostředí již zdaleka neplatí, že pouze špatná výkonnost potřebuje zlepšení, ale platí filozofie, že i nejlepší výkony se mohou zlepšit. Naučte se proto spolu s námi snížit negativní postoje a reakce lidí ve vašem týmu, poznejte řadu správných a účinných stimulů ke zkvalitnění práce podřízených a osvojte si jednoduché komunikační techniky.

      Jak motivovat svůj tým
    • Jak motivovat lidi

      • 129 stránek
      • 5 hodin čtení

      Lze vůbec motivovat lidi, když nemají zájem o tu či onu činnost? I na tuhle problematiku se pokouší autor v této knize najít odpověď .

      Jak motivovat lidi
    • Vyjednávání

      • 112 stránek
      • 4 hodiny čtení

      Příručka technik, které pomáhají dosáhnout lepších dohod na pracovišti a mezi obchodními partnery.

      Vyjednávání
    • Negotiation is not an argument.It might seem like a daunting word, but to negotiate is simply to interact and engage with the world around you.

      The Little Book of Negotiation
    • The Economist: Marketing

      • 240 stránek
      • 9 hodin čtení
      3,5(4)Ohodnotit

      Clarifies what marketing is and how it works, and explains the techniques involved. This book is suitable for those who want to understand the marketing mix, the factors involved in pricing policy, the different methods of market research, and the whole business of marketing.

      The Economist: Marketing
    • How to Write Reports and Proposals

      • 160 stránek
      • 6 hodin čtení
      3,4(17)Ohodnotit

      Learn how to perfect your writing skills and script winning reports and persuasive proposals using real-life examples, sample copy and checklists and exercises.

      How to Write Reports and Proposals
    • Focusing on practicality, this book explores essential marketing concepts while highlighting their significance in the engineering field. It aims to make marketing accessible and understandable, providing readers with a solid foundation in key marketing principles and their real-world applications.

      Demystifying Marketing: A Guide to the Fundamentals for Engineers
    • Illustrated with cartoons, this 3rd revised edition provides insights into the fast-moving world of marketing. The author covers subjects such as: The true function of marketing, how to implement a marketing plan, techniques of promotion, advertising and selling, concepts, practices, principles and jargon.

      Everything You Need to Know about Marketing