Naučte se dobře nakládat se svým časem a zvládat úkoly v termínech. Tato nová příručka vám pomůže si lépe zorganizovat svůj čas v práci i osobním životě. Je nabitá osvědčenými radami, nástroji a technikami, které přispějí ke zlepšení organizace vašich činností. Praktická cvičení a užitečné šablony vám umožní zaměřit se na priority, což vás výrazně posune na vaší cestě k pracovním úspěchům. Kniha vám poskytne potřebné nástroje k tomu, abyste byli výkonnější a efektivnější. Obsah: Čas: zdroj příležitostí i potíží E-mail: pomocník, nebo škůdce? Jedno po druhém, metody time managementu Poraďte si s papírováním Práce s lidmi, komunikace, motivace, rozvoj...
Patrick Forsyth Knihy






Tato nová příručka vám pomůže osvojit techniky efektivního psaní. Poskytne praktické rady a tipy, díky kterým se naučíte písemně zaujmout, zapůsobit a přesvědčit nejen své spolupracovníky či nadřízené, ale i klienty a zákazníky.
Jak motivovat svůj tým
- 98 stránek
- 4 hodiny čtení
Hlavním cílem knihy Patricka Forsytha je zaměřit se na zlepšování výkonnosti lidí, zvláště pak na to, jak můžete pomocí motivace vytvářet, udržovat a zlepšovat výkonnost vašich zaměstnanců. Vždyť v současném konkurenčním prostředí již zdaleka neplatí, že pouze špatná výkonnost potřebuje zlepšení, ale platí filozofie, že i nejlepší výkony se mohou zlepšit. Naučte se proto spolu s námi snížit negativní postoje a reakce lidí ve vašem týmu, poznejte řadu správných a účinných stimulů ke zkvalitnění práce podřízených a osvojte si jednoduché komunikační techniky.
Jak motivovat lidi
- 129 stránek
- 5 hodin čtení
Lze vůbec motivovat lidi, když nemají zájem o tu či onu činnost? I na tuhle problematiku se pokouší autor v této knize najít odpověď .
Vyjednávání
- 112 stránek
- 4 hodiny čtení
Příručka technik, které pomáhají dosáhnout lepších dohod na pracovišti a mezi obchodními partnery.
Negotiation is not an argument.It might seem like a daunting word, but to negotiate is simply to interact and engage with the world around you.
The Economist: Marketing
- 240 stránek
- 9 hodin čtení
Clarifies what marketing is and how it works, and explains the techniques involved. This book is suitable for those who want to understand the marketing mix, the factors involved in pricing policy, the different methods of market research, and the whole business of marketing.
How to Write Reports and Proposals
- 160 stránek
- 6 hodin čtení
Learn how to perfect your writing skills and script winning reports and persuasive proposals using real-life examples, sample copy and checklists and exercises.
Demystifying Marketing: A Guide to the Fundamentals for Engineers
- 216 stránek
- 8 hodin čtení
Focusing on practicality, this book explores essential marketing concepts while highlighting their significance in the engineering field. It aims to make marketing accessible and understandable, providing readers with a solid foundation in key marketing principles and their real-world applications.
Everything You Need to Know about Marketing
- 150 stránek
- 6 hodin čtení
Illustrated with cartoons, this 3rd revised edition provides insights into the fast-moving world of marketing. The author covers subjects such as: The true function of marketing, how to implement a marketing plan, techniques of promotion, advertising and selling, concepts, practices, principles and jargon.

