Knihobot
Přesně tuhle si přidáte do košíku

Moderní teorie firmy

Parametry

Kategorie

Více o knize

Hlavním tématem knihy je teorie firmy jako taková - od vývoje teorie firmy přes její cíle, strategie i taktiku až třeba po finanční analýzu a strategii firmy v moderních tržních strukturách i v řízení kvality. Především kapitoly věnované nákladové analýze, strategii růstu tržeb a využití bodu zvratu a jeho modifikací vycházejí z teorie firmy a propojují její poznatkové zázemí s managementem, manažerskou ekonomikou a marketingem. Zajímavé informace podává rovněž část věnující se image firmy. Kniha je vhodná jako učební text studentů vysokých škol s ekonomickým zaměřením a bude přínosná i pro ty manažery, kteří chtějí obohatit své znalosti nejen o jednoduché návody k řešení manažerských problémů, ale i o poznání hlubší povahy.

Nákup knihy

Moderní teorie firmy, Jiří Kudera

Jazyk
Rok vydání
2000,
Stav knihy
Dobrá
Cena
39 Kč

Doručení

  •  

Platební metody

Navrhnout úpravu