Výzkum médií : nejužívanější metody a techniky, 2014

Zboží již není v nabídce
Pokud máte o zboží zájem a chcete být informováni, kdyby se u nás znovu objevilo, můžete zadat poptávku zde
Hodnocení knihy
Stav: viz foto
Název: Výzkum médií : nejužívanější metody a techniky
Autor: Sedláková, Renáta
Anotace: Publikace uvádí čtenáře do metodologie a empirického výzkumu sociálních věd, provádí jej jeho jednotlivými etapami a poskytuje vodítka pro případnou samostatnou vědeckou práci v oblasti výzkumu médií. Hlavní snahou autorky je představit nejčastěji užívané postupy ve výzkumech médií a kultury realizovaných v České republice. Čtenáři si tak osvojí základní pravidla vědecké práce a postupy vytváření a ověřování poznatků v oblasti mediálních, kulturálních a částečně i komunikačních studií. Text představuje především linii vycházející ze sociologické tradice. Publikace čtenářům: * pomáhá zvýšit obeznámenost s termíny z oblasti výzkumu médií a s jejich správným užíváním; * usnadňuje pochopit vztah mezi teoretickou a empirickou částí vědy, mezi teorií a konkrétními výzkumnými technikami; * poskytuje znalost základních výzkumných postupů, metod a technik na poli mediálních, komunikačních a kulturálních studií, a to jak ve vztahu k mediálním obsahům, tak k jejich příjemcům; * zvyšuje schopnost porozumět závěrečným zprávám z výzkumných šetření jak v odborných časopisech, tak z obecně dostupných zdrojů a umět posoudit kvalitu prezentovaných dat a vyvozených závěrů; * rozvíjí dovednosti potřebné pro přípravu a realizaci výzkumu mediální komunikace; * zvyšuje schopnost vhodně a jasně prezentovat výzkumná zjištění akademické obci i široké veřejnosti; * upozorňuje, jakých chyb se vyvarovat při realizaci vlastního šetření a publikování jeho výsledků.
Nakladatel: Grada
Edice: Žurnalistika a komunikace
ISBN-10: 8024735687
ISBN-13: 9788024735689
Rok vydání: 2014
Jazyk: česky
Kategorie: Učebnice > Ostatní učebnice
Komentáře ke knize
Pokračovat ve výběru zboží
Přejít do košíku
Košík
0 Kč