Více o knize
Publikace uvádí čtenáře do metodologie a empirického výzkumu sociálních věd, provádí jej jednotlivými etapami a poskytuje vodítka pro samostatnou vědeckou práci v oblasti výzkumu médií. Autorka se zaměřuje na nejčastěji užívané postupy ve výzkumech médií a kultury v České republice. Čtenáři se tak naučí základní pravidla vědecké práce a postupy vytváření a ověřování poznatků v mediálních, kulturních a částečně komunikačních studiích, přičemž text vychází ze sociologické tradice. Publikace čtenářům pomáhá zvýšit obeznámenost s termíny z oblasti výzkumu médií a jejich správným užíváním. Umožňuje pochopit vztah mezi teoretickou a empirickou částí vědy a konkrétními výzkumnými technikami. Dále poskytuje znalosti základních výzkumných postupů, metod a technik v mediálních, komunikačních a kulturních studiích, vztahujících se jak k mediálním obsahům, tak k jejich příjemcům. Zvyšuje schopnost porozumět závěrečným zprávám z výzkumných šetření a posoudit kvalitu prezentovaných dat a závěrů. Rozvíjí dovednosti potřebné pro přípravu a realizaci výzkumu mediální komunikace a schopnost prezentovat výzkumná zjištění akademické obci i veřejnosti. Upozorňuje také na chyby, kterým je třeba se vyvarovat při realizaci vlastního šetření a publikování výsledků.
Nákup knihy
Výzkum médií. Nejužívanější metody a techniky, Renáta Sedláková
- Jazyk
- Rok vydání
- 2014
- product-detail.submit-box.info.binding
- (měkká)
Doručení
Platební metody
Tady nám chybí tvá recenze.