Flunking Democracy
- 288 stránek
- 11 hodin čtení
Rebell argues here that schools have a constitutional duty to teach citizenship-and that forcing them to do so is the key to revitalizing our democracy.
Michael A. Rebell je výkonný ředitel Kampaně za rovnost ve vzdělávání na Teachers College, Kolumbijské univerzitě. Je zkušeným právníkem v oblasti vzdělávacího práva a také profesorem práva a vzdělávací praxe na Teachers College a Kolumbijské právnické fakultě. Rebell byl zástupcem žalobců v případu Campaign for Fiscal Equity, Inc. (CFE) v. State of New York, soudním sporu o „adekvátnost“ financování škol, v němž se tvrdilo, že stát New York nedostatečně financoval veřejné školy v New Yorku. Rebell argumentoval případ třikrát před New York Court of Appeals, nejvyšším soudem v New Yorku. Předtím, než se zapojil do soudního sporu CFE, Rebell vedl jiné hromadné žaloby v oblasti vzdělávání, včetně případu Jose P. v. Mills, který se týkal financování vzdělávání studentů se zdravotním postižením. Působil také jako speciální mistr jmenovaný soudem v případu Allen v. Park, případu týkajícím se speciálního vzdělávání v Bostonu.


Rebell argues here that schools have a constitutional duty to teach citizenship-and that forcing them to do so is the key to revitalizing our democracy.
The book examines the shift in responsibility for promoting educational equity from federal to state courts over the past thirty-five years, highlighting the decline of federal involvement in school desegregation. It provides a thorough analysis of the reasons behind state courts assuming this role and evaluates the effectiveness of their efforts in achieving the vision set forth in Brown v. Board of Education.