Knihobot

Lisa Nirell

    Lisa se věnuje pomoci lídrům v oblasti marketingu, aby prosvítili informační šum a dosáhli růstu tržeb a inovací. Využívá k tomu strategické a pragmatické modely vedení a plánování, které objevovala a rozvíjela po desetiletí. Společnosti jako Adobe a Hilton ji najímají pro získání nových vhledů a formulaci průlomových marketingových strategií. Její přístup kombinuje všímavost s daty řízeným světem a inspiruje ji k vytváření udržitelných, zákaznicky orientovaných organizací.

    The Mindful Marketer
    The Mindful Marketer
    • 2014

      The Mindful Marketer

      How to Stay Present and Profitable in a Data-Driven World

      • 244 stránek
      • 9 hodin čtení

      Marketers face significant challenges in a data-saturated environment, overwhelmed by generative AI and competing demands. This landscape leaves many struggling to fulfill their roles as strategic leaders, as they are often underfunded and stretched too thin. The book addresses these pressing issues, highlighting the need for marketers to reclaim their strategic focus amidst the chaos.

      The Mindful Marketer
    • 2014

      The Mindful Marketer

      • 224 stránek
      • 8 hodin čtení
      3,6(13)Ohodnotit

      As marketing leaders look for ways to evolve from order takers to market makers, Nirell shows managers the more contextual, intuitive and innovative dimensions of marketing. The Mindful Marketer provides marketers with a powerful nexus between data-fueled analytic thinking and creative, immensely human approaches to marketing.

      The Mindful Marketer