Knihobot

Mezinárodní management

Více o knize

Moderní publikace poskytuje komplexní obraz o důvodech vzniku, funkci, vnitřních řídících a rozhodovacích procesech, produktech a budoucnosti nadnárodních firem v kontextu současných světových událostí a reálií České republiky. Kniha je určena zejména managementu nadnárodních firem, personalistům, studentům vysokých škol a MBA studií a firemním poradcům. Věnuje se prostředí mezinárodního managementu, mezinárodnímu obchodu, strategiím nadnárodních firem, globálním produktům a lokálním trhům, přímým zahraničním investicím, mezinárodnímu managementu lidských zdrojů, inovacím, výzkumu a vývoji. Každá z kapitol je zakončena případovou studií s otázkami k zamyšlení. Autor je uznávaný odborník v oblasti mezinárodního managementu, vede Institut managementu a marketingu na VŠ Škoda Auto Vysoké škole a učí na dalších vysokých školách v ČR a v zahraničí.

Skladem máme celkem knihy Mezinárodní management (2009).

Nákup knihy

Mezinárodní management, Pavel Štrach

  • Vpisky / razítka / podtrhávání do 20 %
  • Vyřazeno z knihovny
Jazyk
Rok vydání
2009,
Stav knihy
Poškozená
Cena
37 Kč

Doručení

  •  

Platební metody

Nikdo zatím neohodnotil.Ohodnotit

Navrhnout úpravu