Více o knize
Moderní publikace poskytuje komplexní obraz o důvodech vzniku, funkci, vnitřních řídících a rozhodovacích procesech, produktech a budoucnosti nadnárodních firem v kontextu současných světových událostí a reálií České republiky. Kniha je určena zejména managementu nadnárodních firem, personalistům, studentům vysokých škol a MBA studií a firemním poradcům. Věnuje se prostředí mezinárodního managementu, mezinárodnímu obchodu, strategiím nadnárodních firem, globálním produktům a lokálním trhům, přímým zahraničním investicím, mezinárodnímu managementu lidských zdrojů, inovacím, výzkumu a vývoji. Každá z kapitol je zakončena případovou studií s otázkami k zamyšlení. Autor je uznávaný odborník v oblasti mezinárodního managementu, vede Institut managementu a marketingu na VŠ Škoda Auto Vysoké škole a učí na dalších vysokých školách v ČR a v zahraničí.
Skladem máme celkem knihy Mezinárodní management (2009).
Nákup knihy
Mezinárodní management, Pavel Štrach
- Vpisky / razítka / podtrhávání do 20 %
- Vyřazeno z knihovny
- Jazyk
- Rok vydání
- 2009,
- Stav knihy
- Poškozená
- Cena
- 37 Kč
Doručení
Platební metody
Nikdo zatím neohodnotil.