Vánoce stíháte! Vyzvedněte v Praze i 23. 12.

Knihobot
1/4

Marketing hotelových služeb

Autoři

Více o knize

2. rozšířené a přepracované vydání oblíbené učebnice Marketingu hotelových služeb, pokrývá jasným a zasvěceným způsobem klíčová témata z oblasti marketingu hotelnictví. První kapitola je věnována podstatě marketingu služeb hotelu a charakteristice jednotlivých služeb hotelu. O analýze vnitřních podmínek a vnějšího okolí hotelu jako základnímu předpokladu vytvoření úspěšné marketingové strategie, pojednává kapitola druhá, kde autorka věnuje pozornost analýze silných a slabých stránek hotelu, analýze příležitostí a ohrožení na trhu cestovního ruchu, analýze vnějšího prostředí, analýze konkurenčního prostředí a analýze potřeb a požadavků návštěvníků hotelu.

Parametry

ISBN
9788086119441
Nakladatelství
Ekopress

Kategorie

Vydání

Nákup knihy

Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.