Knihu momentálně nemáme skladem
Hotel-Marketing
Autoři
Parametry
Kategorie
Více o knize
Inhaltsverzeichnis1: Grundlagen des Hotel-Marketing.2: Marketing-Strategien für Hotelunternehmungen.3: Die Ausgestaltung des Marketing-Mix von Hotelunternehmungen.4: Marketing-Kontrolle.Anlagen.
Nákup knihy
Hotel-Marketing, Klaus Barth
- Jazyk
- Rok vydání
- 1994
Jakmile ji vyčmucháme, pošleme vám e-mail.
Doručení
Platební metody
2021 2022 2023
Navrhnout úpravu
- Titul
- Hotel-Marketing
- Jazyk
- německy
- Autoři
- Klaus Barth
- Vydavatel
- Gabler
- Rok vydání
- 1994
- ISBN10
- 3409136819
- ISBN13
- 9783409136815
- Kategorie
- Hobby a domov
- Anotace
- Inhaltsverzeichnis1: Grundlagen des Hotel-Marketing.2: Marketing-Strategien für Hotelunternehmungen.3: Die Ausgestaltung des Marketing-Mix von Hotelunternehmungen.4: Marketing-Kontrolle.Anlagen.